וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שמואל ברטלר - שוכרים דירה? אלה הסיבות בגללן אתם חייבים לקרוא את החוזה

בשיתוף עו"ד שמואל ברטלר, בשיתוף עו"ד שמואל ברטלר

13.3.2019 / 11:57

כמה מאתנו באמת קוראים את השכירות וכמה מאיתנו פשוט מניחים בטעות שמדובר בחוזה סטנדרטי וקבוע וחותמים כלאחר יד? השכרת ושכירת דירה הינן פעולות משפטיות שיש בצידן חובות וזכויות אשר לבדוק אותן היטב בטרם חתימה

בשיתוף עו"ד שמואל ברטלר

אין כמעט אדם בוגר בישראל שלא חתם לפחות פעם אחת בחייו על חוזה שכירות דירה. אבל כמה מאתנו באמת קוראים את החוזה וכמה מאיתנו פשוט מניחים בטעות שמדובר בחוזה סטנדרטי וקבוע וחותמים כלאחר יד? עורך הדין שמואל ברטלר, המתמחה בתחום המקרקעין והנדל"ן, מתארח באולפן כדי לעשות סדר בדברים.

פעמים רבות דווקא נושא החוזה מוזנח דווקא על ידי המשכירים - הם משרבטים סיכום דברים על דף נייר או מוצאים חוזה ישן אצל חברים או באינטרנט ועל אף שאותו חוזה אחר לא מתאים הם מחתימים עליו את הדייר. עו"ד ברטלר מסביר שכל מי שחותם על חוזה שכירות חייב ראשית לקרוא אותו, בדרךך כלל לא מדובר בחוזים ארוכים ולא מסובכים מדי ושנית - יש לשים לב לפרטים שנראים אולי טריוויאלים למשל - מי משכיר את הדירה והאם הוא באמת בעל הנכס, וכם מהי הגדרת הדירה ומהי כמות החדרים הרשומה בחוזה. באופן עקרוני - כל מה שהשוכרים מסכימים בעל פה עם בעל הדירה - חייב שיופיע בחוזה השכירות.

השכרת ושכירת דירה הינן פעולות משפטיות שיש בצידן חובות וזכויות אשר לבדוק אותן היטב בטרם חתימה. אז רגע לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה שלכם - אל תשכחו לקרוא את החוזה ובמידת הצורך התייעצו עם עורך דין שמתמחה בתחום.

עו"ד שמואל ברטלר הוא שותף בכיר במשרד עורכי דין ברטלר המתמחה בתחום המקרקעין והנדל"ן.

טלפון: 077-9971259

הכתבה באדיבות אתר Zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

עו"ד שמואל ברטלר, בשיתוף עו"ד שמואל ברטלר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully