וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל צרה שלא תבוא: כל מה שצריך לדעת על ביטוח אובדן כושר עבודה

בשיתוף עו"ד רם צרפתי, בשיתוף עו"ד רם צרפתי

24.3.2019 / 14:23

ביטוח אובדן כושר עבודה נועד למעשה לאבטח את המשכורת החודשית שלנו - אם חלילה נפגע בתאונה או נחלה במחלה הוא יהווה תחליף לשכר שלנו -אבל מה זה בדיוק אומר, מה צריך לעשות וממה חשוב להזהר?

אתר ZAP משפטי בשיתוף עו"ד רם צרפתי

לעיתים לאחר תאונה קשה או מחלה, אנחנו מאבדים את היכולת לעבוד, אם בשל אשפוז ואם עקב אי יכולת פיזית. בעבור מקרים אלו, המוסד לביטוח לאומי, מבטח בסעיף אובדן כושר עבודה, אשר מאפשר לקבל סיוע במקרה שאיננו יכולים לפרנס את עצמנו. יש אנשים שמעדיפים לבטח עצמם בסעיף זה, גם בחברות הביטוח הפרטיות, בעבור תשלום נוסף. במקרה כזה, יקבל המבוטח סיוע נוסף מחברת הביטוח הפרטית במקרה של אובדן כושר עבודה. מה זה בדיוק אומר, מה צריך לעשות וממה חשוב להזהר - על השאלות האלה עונה בכתבת הוידאו עו"ד רם צרפתי, בעלים ומנהל של משרד עורך דין בוטיק המתמחה בביטוח, נזיקין וביטוח לאומי.

יש לזכור שביטוח אובדן כושר עבודה הוא פוליסה חיונית לכל עובד, שתאפשר בעתות מצוקה החלמה שקטה וחסרת דאגות כלכליות - ובמידה ואתם זקוקים לעזרה בנושא מומלץ מאוד לפנות לעורך דין המתמחה בתחום.

* עורך דין ומגשר מוסמך רם צרפתי, בעל משרד בוטיק עצמאי עם סניפים בת"א ובמושב חירות, עוסק בתחום המשפט האזרחי.

הכתבה בשיתוף אתר Zap משפטי

טלפון ליצירת קשר: 077-2314514

• הנאמר אינו תחליף לייעוץ משפטי בידי עורך דין. האמור מעניק מידע כללי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואף לא חוות דעת משפטית ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

בשיתוף עו"ד רם צרפתי, בשיתוף עו"ד רם צרפתי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully