וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהגישור בגירושים נתקל בקשיים - זה הזמן לכלים משיטת ה-NLP

בשיתוף עו"ד מיכאל אבירם, בשיתוף עו"ד מיכאל אבירם

2.5.2019 / 8:42

מטרת הגישור היא להגיע להסכם בין בני הזוג, אבל הדרך לשם, ברוב המקרים, ארוכה ועקלקלה. ה-NLP הוא מעין טיפול שבשילוב עם גישור, ע"י אנשי מקצוע מנוסים בתחומים אלה, מאפשר לתת לבני הזוג את הפתרון המתאים לכל אחד מהצדדים

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד מיכאל אבירם

גישור היא האלטרנטיבה המוצלחת כיום לפתור סכסוכים בכלל וסכסוכים במשפחה בפרט. כשבני זוג רוצים להתגרש, הם יוכלו לעשות זאת בהליך גישור לגירושין כשהמטרה היא לערוך הסכמי גירושין שיהיו טובים לבני הזוג וילדיהם, עם מגשרים מקצועיים וטובים. אבל גם תהליך הגישור מרובה קשיים. בכתבת הוידאו אנחנו מדברים עם עו"ד מיכאל אבירם, שהנו מגשר מוסמך בתחום המשפחה, ומסטר בשיטת הטיפול NLP המשלב את הגישור עם מגוון טכניקות ומיומנויות פסיכולוגיות מתחום ה- NLP.

מטרת ה-NLP היא יצירת השפעה ושינוי במחשבות, רגשות והתנהגויות באמצעות שימוש בשפה (מילולית ובלתי מילולית).

עו"ד אבירם מסביר שלכל אדם יש את האמונות שלו ואת הדרך בה הוא תופס את המציאות ומפרש אותה. שיטת ה-NLP מתחקה אחרי אמונות המשפיעות על התנהגות האדם ועוזרת לגלות מה מונע מהאדם להתקדם לעבר המטרות אליהם הוא רוצה להגיע. אמנם מדובר בשיטת טיפול, אך יש בה כלים מגוונים העשויים לסייע לבני זוג לפתור את בעיות התקשרות ביניהם בהליך גישור - אם לצורך גירושין שלווים ולא טעונים, ואם לצורך השגת שלום בית וניהול חיים טובים. כל זאת כיוון שהכלים שה-NLP מציע, מסייעים לשפר את התקשורת בין בני הזוג.

מטרת הגישור היא להגיע להסכם בין בני הזוג, אבל הדרך לשם , ברוב המקרים, ארוכה ועקלקלה. לעיתים התכונות האישיות של המעורבים מונעות מהם להגיע להסדר טוב - במקרה כזה שיטת ה-NLP תסייע לברר את האמונות המגבילות שבבסיס ההתנהגות החוסמת תקשורת חיובית בין הצדדים . עו"ד אבירם אומר כי במשך השנים התגלה שלא תמיד ישנן תוצאות טובות להליך הגישור ולכן שיטת ה-NLP עשויה לסייע להגעה להסכם ששני הצדדים לו יהיו מרוצים ושלמים עמו.
יש לזכור שלא מדובר במטה קסם שפותר בעיות בגישור, אלא בכלי שמשתלב בתהליך הגישור לאורך מספר מפגשים.

ה-NLP הוא מעין טיפול שבשילוב עם גישור בתחום המשפחה, ע"י אנשי מקצוע מנוסים בתחומים אלה, מאפשר לתת לבני הזוג את הפתרון המתאים לכל אחד מהצדדים.

עו"ד מיכאל אבירם עוסק בדיני משפחה וגישור בשיטת NLP
טלפון ליצירת קשר: 077-2713994

הכתבה באגיבות אתר Zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד מיכאל אבירם, בשיתוף עו"ד מיכאל אבירם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully