וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצעתם? חליתם? יש שלל הטבות שאתם לא יודעים שאתם זכאים להן

בשיתוף עו"ד לינוי אוליניק, בשיתוף עו"ד לינוי אוליניק

27.5.2019 / 12:31

ישראלים רבים לא מודעים לכך שאחרי שעברו אירוע רפואי כלשהו, כגון מחלה קשה או פציעה המשבשת את אורחות חייהם ופגעה ביכולת התפקוד היום יומי שלהם - הם זכאים לשלל זכויות

אתר Zap משפטי בשיתוף ע"וד לינוי אוליניק

לצערנו לא מעט אנשים חווים במהלך חייהם התמודדות עם מחלה או פציעה המשבשת את אורחות חייהם ופוגעת בתפקודם השוטף. אולם, על אף שכיחותם של מצבים אלה, מעטים מאוד מודעים לשלל ההטבות להן אנו זכאים בשל מצבנו החדש. בזמני מצוקה מעין אלו רב האנשים לא יודעים למי עליהם לפנות על מנת לממש את הזכויות המגיעות להם לפי חוק, לחלקנו אף אין את היכולת לצלוח את מכשולי הבירוקרטיה הרבים והמייגעים. בדיוק בגלל זה אנחנו מדברים בכתבת הוידאו עם עו"ד לינוי אוליניק, שמשרדה עוסק במימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות, חברות הביטוח וגופים נוספים.

מכיוון שישראלים רבים לא מודעים שאחרי שעברו אירוע רפואי כלשהו, כגון מחלה קשה שפגעה ביכולת התפקוד היום יומי שלהם, הם זכאים לשלל זכויות - רצוי מאוד להתייעץ עם עו"ד המתמחה בתחום.

* משרד עו"ד אולניק לינוי עוסק במימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות, חברות הביטוח וגופים נוספים.

טלפון ליצירת קשר 053-9387252

* המידע המוצג כאן אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד לינוי אוליניק, בשיתוף עו"ד לינוי אוליניק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully