וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירושים בהסכמה - איך מפרקים את המשפחה ונשארים חברים?

בשיתוף עו"ד ורד לוי, בשיתוף עו"ד ורד לוי

28.5.2019 / 10:19

הסכם גירושין שנעשה בהסכמה יבטיח לרוב תשובות לבעיות עתידיות ובכך ימזער תקלות עתידיות בין בני הזוג. אופציה זו גם מהווה אופציה אידיאלית עבור הילדים, כיוון שהאווירה הטובה בהם הדברים מתנהלים תשפיע גם עליהם

אתר Zap משפטי - בשיתוף עו"ד ורד לוי

גם כשמפרקים את המשפחה ומתגרשים אפשר לעשות את זה באופן יותר יפה או פחות יפה. גירושין בהסכמה מציגים את המצב היותר חיובי. על מנת שיתרחש תהליך זה על שני בני הזוג לרצות בכך, להיות חדורי מטרה ולנהוג בהתאם. עליהם להיות מסוגלים לתקשר, להתפשר ולהיות קשובים לצד השני. ישנן מספר דרכים על מנת לבצע גירושין בהסכמה. ניתן לפנות למגשר, ניתן לפנות לעורך דין משותף וניתן לפנות לשני עורכי דין נפרדים, כל צד ועורך הדין שלו. בכתבת הווידאו אנחנו מדברים על הנושא עם עו"ד ורד לוי, מומחית בתחום משפחה וגירושין, הסכמים וגישור.

אפשר לקבוע שהסכם גירושין שנעשה בהסכמה, לרוב יבטיח תשובות לבעיות עתידיות ובכך ימזער תקלות עתידיות בין בני הזוג. אופציה זו גם מהווה אופציה אידיאלית עבור הילדים, כיוון שהאווירה הטובה בהם הדברים מתנהלים תשפיע גם עליהם. ישנן כאמור מספר דרכים על מנת לבצע גירושין בהסכמה ולכן חשוב לעשות את זה בליווי של מומחים בתחום.

עו"ד ורד לוי עוסקת בכל ההיבטים שקשורים לתחום דיני המשפחה, לרבות ייצוג בתביעות במו"מ ובהסכמים.
טלפון ליצירת קשר - 077-2304000

לאתר של עו"ד ורד לוי

הכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד ורד לוי, בשיתוף עו"ד ורד לוי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully