וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניכור הורי לאחר גירושים: הסכנות לילדים ולהורים

בשיתוף עו"ד ורד לוי, בשיתוף עו"ד ורד לוי

5.6.2019 / 11:26

ניכור הורי הוא תופעה שבמסגרתה ילד מתנכר לאחד מהוריו, על רקע גירושין של בני הזוג, ולאחר הסתה של אחד מהם כלפי האחר. לתופעת הניכור ההורי יכולות להיות השלכות קשות, הן להורה והן לילד

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד ורד לוי

לא רבים שמעו את הביטוי "ניכור הורי", אבל בעבור אלה שכן נתקלו בו מדובר בהתמודדות מורכבת, ארוכה ולא פשוטה. ניכור הורי הוא תופעה שבמסגרתה ילד מתנכר לאחד מהוריו, על רקע גירושין של בני הזוג, ולאחר הסתה של אחד מהם כלפי האחר. לתופעת הניכור ההורי יכולות להיות השלכות קשות, הן להורה והן לילד. בשביל להבין בזה קצת יותר אנחנו מדברים בכתבת הווידאו עם עו"ד ורד לוי, מומחית בתחום משפחה וגירושין, הסכמים וגישור.

הניכור ההורי הוא מצב פסיכולוגי קשה והרסני להורה ולילד. לכן, במידה שהחלטתם להתגרש ויש חשש שייווצר ניכור הורי, עליכם לפעול בנמרצות: זה הזמן לפנות לעורך דין המתמחה בתחום, שלו הכלים, העזרה והידע להציף עניינים מסוג זה בבית המשפט, ולהפנות אתכם לגורמים הטיפוליים שיסייעו לכם לצלוח את התהליך באופן יעיל ונעים.

עו"ד ורד לוי עוסקת בכל ההיבטים שקשורים לתחום דיני המשפחה, לרבות ייצוג בתביעות במו"מ ובהסכמים.

טלפון ליצירת קשר - 077-2304000

לאתר של עו"ד ורד לוי

הכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד ורד לוי, בשיתוף עו"ד ורד לוי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully