וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל, גם במערכת המשפט הצבאית יש לך זכויות שאתה חייב להכיר

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד אביעד רייפר, בשיתוף עו"ד אביעד רייפר

9.7.2019 / 8:59

מערכת המשפט הצבאית היא מערכת משפט נפרדת ממערכת המשפט האזרחית. במקרים מסויימים יש חשיבות רבה לחייל הנשפט בבתי הדין הצבאיים לשכור שירותיו של עורך דין לענייני צבא

עו"ד אביער רייפר בשיתוף אתר Zap משפטי

חיילים שחשודים בביצוע עבירה כלשהי - מעבירות סמים, מין או אלימות ועד היעדרות משירות או עבירות נשק - לעתים מועמדים לדין בבית משפט צבאי. מערכת המשפט הצבאית היא מערכת משפט נפרדת ממערכת המשפט האזרחית. במקרים מסויימים יש חשיבות רבה לחייל הנשפט בבתי הדין הצבאיים לשכור שירותיו של עורך דין לענייני צבא שמכיר היטב את מערכת המשפט הצבאית. בדיוק על זה אנחנו מדברים בכתבת הוידאו עם עו"ד אביעד רייפר, עו"ד פלילי שמופיע באופן תדיר גם בבתי דין צבאיים.

עו"ד רייפר מסביר שקיימת חשיבות להיכרות מוקדמת עם מערכת המשפט הצבאית - שבחלקים דומה מאוד לזו האזרחית הפלילית ובחלקים אחרים שונה מאוד. חיילים שעומדים לחקירה מבצעים לעיתים טעויות רבות מסיבות שונות שעלולות להפליל אותם למרות חפותם ולכן ישנה חשיבות להתייעצות עם גורם מנוסה בתחום.


עו"ד אביעד רייפר הינו עורך דין מוסמך משנת 2001 והוא עוסק במשפט פלילי.
טלפון ליצירת קשר: 077-9977568
הכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד אביעד רייפר, בשיתוף עו"ד אביעד רייפר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully