וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדלי חקירה במשטרה: האם ניתן להגיש כתב אישום נגד אדם חף מפשע?

בשיתוף עו"ד עבאס עבסי, בשיתוף עו"ד עבאס עבסי

11.7.2019 / 11:15

זומנתם לחקירה משטרתית ולמרות שאתם חפים מכל פשע אתם מוצאים את עצמכם עומדים מול כתב אישום. זה אולי נשמע לכם כמו תסריט בלהות מופרך, אבל עבור אנשים רבים זו המציאות ולכן יש דברים שחשוב שתדעו

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד עבסי עבאס

זומנתם לא עלינו לחקירה משטרתית ולמרות שאתם חפים מכל פשע אתם מוצאים את עצמכם עומדים מול כתב אישום. זה אולי נשמע לכם כמו תסריט בלהות מופרך, אבל עבור אנשים רבים זו המציאות. איך דבר כזה יכול לקרות?בכתבת הוידאו עורך הדין הפלילי עבאס עבסי מסביר ומפרט איפה בעצם המחדלים יכולים להתחיל ומדע חשוב כבר בחקירה הראשונית. ליווי של עורך דין.

בנוסף, חשוב לדעת מה עוד יכול להשפיע על החקירה - כמו לחץ נפשי של הנחקר, ואיך חוקר יכול להוציא ממך הודאת שווא בזמן לחץ - למרות שאתה חף מכל פשע.

גם במקרה והוגש למרות הכל כתב אישום יש מה לעשות וחשוב שתדעו מה קורה אם יש ספק סביר על האישום. לכם, לפני שכל אדם מזומן לחקירה פלילית יש לדעת את הכללי - עשה ואל תעשה בכדי שתצאו משם בבטחה.

עו''ד עבאס עבסי מתמקד בדין הפלילי, במשפט האזרחי וליטיגציה מקצועית בבתי המשפט.

טלפון ליצירת קשר: 077-2314539

הכתבה באדיבות אתר Zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד עבאס עבסי, בשיתוף עו"ד עבאס עבסי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully