וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הדבר הראשון שצריך לעשות כשמחליטים להתגרש?

בשיתוף עו"ד איתיאל היקרי, בשיתוף עו"ד איתיאל היקרי

26.9.2019 / 13:33

מהי חשיבות גורם ההפתעה בהליך הגירושים? מדוע יש לאסוף מודיעין ולא לנקוט באופן חד צדדי בצעדים אימפולסיביים? כל זאת ועוד בכתבת הוידאו

Zap משפטי בשיתוף עו"ד איתיאל היקרי

ההחלטה להתגרש היא אף פעם לא קלה, אך גם בתהליך הלא פשוט הזה חשוב לנהוג בצורה חכמה ומתוכננת. עו"ד איתיאל היקרי המתמחה בדיני משפחה מספר בכתבת הוידאו שתמיד כשמגיע אליו צד אחד לייעוץ הוא אומר לו שלא לגלות לצד השני את הפעולות שהוא מתכנן לעשות, לא לאיים אבל גם לא לנהל שיח חברי בנושא - בכדי שבן הזוג לא יהיה מודע לכל ההליך. למעשה, גורם ההפתעה הוא אחד מהכלים שעורך דין יכול וצריך להשתמש בו במהלך הליך הגירושים.

לפי עו"ד היקרי, "המודיעין שאתה מביא איתך הוא זה שיקבע כיצד התיק יתנהל". הוא מסביר שכל פיסת מידע שאתה יכול להביא איתך (כולל למשל התכתבויות ווטסאפ) תסייע לעורך הדין. במקביל מומלץ למחוק את היסטוריית המחשב (ובמקרים קיצוניים אפילו להעלים לגמרי את המחשב).

ברוב בהמקרים אנשים נוטים לפעול בצורה אימפולסיבית לפי האמוציות ופעולות שהם נוקטים באופן חד צדדי (בין אם מתוך תחושת נקם או זעם) יכולות להיות בעוכרייהם בסופו של דבר. לכן רצוי מיד לגשת לעורך דין.

עוד על תופעת הניכור ההורי, מירוץ הסמכויות בין בית הדין הרבני לאזרחי ועוד - בכתבת הוידאו.

עו"ד איתיאל היקרי בעל משרד עורכי-דין העוסק בדיני משפחה וירושה, בליווי עסקאות נדל"ן וליטיגציה אזרחית ומסחרית. עו"ד איתיאל הוסמך על ידי האפוטרופוס הכללי לערוך ייפויי כוח מתמשכים.

טל' ליצירת קשר: 077-2314198
הכתבה באדיבות אתר Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד איתיאל היקרי, בשיתוף עו"ד איתיאל היקרי
  • עוד באותו נושא:
  • גירושים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully