וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מגדירים מעמד של בני זוג זרים בישראל?

בשיתוף עו"ד ערן שדה, בשיתוף עו"ד ערן שדה

2.10.2019 / 12:42

הכפר הגלובלי מעולם לא היה קטן יותר, וכמעט כל אחד מאיתנו מכיר מישהו מחו"ל. אבל מה עושים כשהקשר הופך לרומנטי ומתהדק ואיך בכלל מגדירים מעמד של בני זוג זרים בישראל?

בשיתוף עו"ד ערן שדה

אומרים שהאהבה מנצחת הכול. אבל האם היא תוכל לעמוד מול החוקים הנוקשים שמאפשרים הגירה למדינת ישראל? תלוי את מי שואלים, כי מסתבר שיש תנאים לאהבה - ואם התאהבתם באזרחים זרים, כדאי שתכירו אותם.

יכול להיות שיצאתם לטיול הגדול שאחרי הצבא, כדי לנקות את הראש. לא תכננתם להתאהב - אבל זה קרה. יכול להיות שקיבלתם המלצה מחברים על עוזרת בשבילכם או מטפלת זרה להורים שלכם, ומפה לשם - התאהבתם ממבט ראשון. החלטתם שאתם רוצים להתחתן, להקים משפחה ולהתגורר בארץ - האם זה אפשרי, מה צריך לעשות ומדוע תזדקקו לעורך דין להגירה כדי להגשים את חלומכם? על זה אנחנו מדברים בכתבת הוידאו עם עו"ד ערן שדה, ממשרד עורכי הדין שדה את אנגל.

עו"ד ערן שדה, שותף ומייסד משרד שדה את אנגל, המעניק מענה בנושאים הבאים: נזקי גוף ותביעות משרד הביטחון לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות וייצוג בוועדות רפואיות בביטוח לאומי, דיני משפחה והגירה לישראל- גירושין, צוואות, ירושות, ייצוג זוגות מול משרד הפנים עד לקבלת אזרחות ישראלית.

טלפון ליצירת קשר: 077-6670452

הכתבה באדיבות אתר Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד ערן שדה, בשיתוף עו"ד ערן שדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully