וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בדיוק עושה היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה?

בשיתוף עו"ד אוהד חן, בשיתוף עו"ד אוהד חן

3.10.2019 / 10:17

תיקון מספר 116 לחוק התכנון והבנייה, שעוסק בהגברת האכיפה על עבירות בנייה ומתן סמכויות מינהליות והחמרת האכיפה. מה זה אומר בדיוק ומה השתנה?

בשיתוף עו"ד אוהד חן

עבירות בנייה כונו לא פעם "מכת מדינה", אפילו על ידי בית המשפט העליון שכבר בשנת 1985 כתב זאת בפסק דין שנתן בעניין עבירות על חוק התכנון והבנייה. התופעה לא רק שלא הצטמצמה עם השנים אלא אף הורחבה לאזורים שונים בארץ. זה לקח יותר מ-30 שנה עד שהנושא עבר לטיפול הכנסת ונחקק תיקון מספר 116 לחוק התכנון והבנייה, שעוסק בהגברת האכיפה על עבירות בנייה ומתן סמכויות מינהליות והחמרת האכיפה. מה זה אומר בדיוק ומה השתנה? מדוע המושבניקים מתנגדים לתיקון בחוק ומה המדינה יכולה לעשות כדי לתקן את העוולות - על כל זה ועוד זה אנחנו מדברים בכתבת הוידאו עם עו"ד אוהד חן, שמשרדו עוסק בין היתר בדיני המקרקעין ותחום התכנון והבנייה.

* עו"ד חן אוהד, קצין משטרה לשעבר, מביא איתו ניסיון עשיר בניהול תיקי חקירה מורכבים במגון עבירות פליליות חמורות. כמו כן עבד בתפקיד תובע מלווה וכיועץ משפטי במהלך חקירות. כיום בעל משרד פרטי שעוסק במשפט מנהלי ותעבורה, דיני מקרקעין ותחום התכנון והבנייה, משפט מנהלי ורישיונות לנשיאת נשק.

טלפון ליצירת קשר - 0772314663

הכתבה בשיתוף אתר Zap משפטי

בשיתוף עו"ד אוהד חן, בשיתוף עו"ד אוהד חן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully