וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לקבל פיצוי מקסימלי על תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה?

4.7.2017 / 8:28

בדרך לעבודה נפגע עובד בתאונת דרכים, ועקב כך נגרם לו צפצוף מטריד וקבוע באוזנו. לאחר קביעת דרגת נכות מעבודה וקבלת פיצויים מביטוח לאומי, העובד קיבל פיצוי נוסף מחברת הביטוח של הרכב

שני צעירים נהרגו בהתנגשות רכב במעקה בטון סמוך לבלפוריה, 24 בפברואר 2017. מד"א
שני צעירים נהרגו בהתנגשות רכב במעקה בטון סמוך לבלפוריה, 24 בפברואר 2017/מד"א

ניר הגיע אל משרדי לפני כשנתיים, לאחר שנפגע בתאונת דרכים במסגרת עבודתו, כאשר רכב צד ג' התנגש ברכבו, הסיט אותו אל מעקה הבטיחות וכתוצאה מכך התהפך רכבו על הגג.

למרבה המזל ניר לא נפגע פגיעה גופנית, אולם הוא ספג חבטה בראשו, אשר הובילה ליצירת צפצוף מטריד באוזנו. מיד לאחר קבלת הטיפול בתיק, משרדנו הגיש תביעה אל המוסד לביטוח לאומי על מנת שיכיר בתאונה כפגיעה בעבודה וישלם את שכרו של ניר בתקופת המנוחה שבה שהה מיד לאחר התאונה.

זמן קצר לאחר הגשת התביעה ולאחר שהמסמכים מולאו בצורה הנדרשת והנכונה, אכן התאונה הוכרה כפגיעה בעבודה. לכל אורך הדרך, משרדנו ליווה והדריך את ניר בעת קבלת הטיפולים הרפואיים, תוך שימת דגש על הנקודות החשובות אשר יכולות, במידה רבה, להכריע האם תיקבע נכות וישולם פיצוי ראוי או לאו.

לאחר קבלת טיפול רפואי בהתאם להנחיות משרדנו, הוגשה אל המוסד לביטוח לאומי תביעה נוספת, תביעה לקביעת דרגת נכות מעבודה אשר במקרים רבים שווה לא מעט כסף לנפגעים. עו"ד שי סבג, בעל המשרד, ליווה את ניר אל הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח הלאומי שאליה הוזמן, והציג את הממצאים הרפואיים בעניינו וביקש לקבוע את נכותו בהתאם לסעיף החוק הרלוונטי.

לפנייה ישירה לעו"ד שי סבג לחץ/י כאן

עו"ד שי סבג.
עו"ד שי סבג

אכן, כך היה ולניר נקבעה נכות בשיעור 10% לצמיתות בגין טנטון באוזן אחת, מה שקבע כי ניר יקבל מענק חד פעמי בסך 75,000 ש"ח מאת המוסד לביטוח לאומי. לאחר ההצלחה לעיל, משרדנו הגיש תביעה אל חברת הביטוח אשר ביטחה בביטוח חובה את רכבו של ניר, על בסיס הנכות שנקבעה על ידי המוסד לביטוח לאומי, ולאחר ניהול מו"מ מהיר ועיקש מצד משרדנו, ניר קיבל פיצוי נוסף בסך של 125,000 ש"ח.

כלומר, בסופו של יום ולאחר ניהול התיק, ניר קיבל פיצוי בסך כולל של 200,000 ש"ח בגין תאונת הדרכים בה היה מעורב.
צוות משרדנו יעניק לך שירות מלא, כאשר התיקים מטופלים על ידי עורך הדין שי סבג באופן אישי ומלא ובמקצועיות רבה, החל משלב ריכוז הראיות והתיעוד הרפואי, דרך הליווי הרצוף בתקופת קבלת הטיפול הרפואי, ועד להגשת התביעות הרלוונטיות ולסיומן על הצד הטוב והגבוה ביותר המגיע לך.

הכתבה מאת עורך דין שי סבג באדיבות אתר עורכי דין LawGuide

*המידע המוצג כאן אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.
כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד.

עו"ד שי סבג בשיתוף Lawguide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully