וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום יש לך עו"ד צמוד - בפייסבוק

28.8.2017 / 17:05

קבוצת הפייסבוק "עורך דין צמוד" מאפשרת לחברי הקבוצה להעלות בה שאלות בתחומים משפטיים שונים, ולקבל תשובה מהירה ומקצועית מעורך דין העוסק בתחום הרלוונטי. איך זה עובד? ואיך זה יכול לעזור לך כלכלית?

עורכי דין. ShutterStock
עורכי דין/ShutterStock

כולנו זקוקים בשלב כזה או אחר בחיינו לקבל מענה משפטי או להתייעץ עם עורך דין, כאשר הסוגיות המשפטיות נוגעות לכל תחומי החיים: בין שמדובר בהליכים פליליים או אזרחיים, בתביעה בעקבות תאונה, בהליכי גירושין, בתחומים הקשורים בעבודה, בתעבורה, בהוצאה לפועל או בעסקת מקרקעין ועוד, באמצעות קבלת ייעוץ משפטי ראשוני אפשר להבין מהן הזכויות ומהן דרכי הפעולה המשפטיות האפשריות בפנינו.

כולנו מעוניינים לקבל תשובה משפטית מיידית, או לפחות בתוך פרק זמן קצר ככל שניתן. בעיקר כאשר אנחנו רוצים לברר האם כדאי להגיש תביעה או להתחיל בהליכים משפטיים. למשל, כאשר אנחנו מבקשים לדעת האם חוזה העבודה במקום העבודה החדש הוא חוקי? האם אפשר להגיש תלונה בעקבות הטרדה מינית? מהם התנאים להגיש בקשה לפשיטת רגל? האם כדאי להגיש תביעה לגירושין בבית הדין הרבני? האם כדאי לדבר או לשתוק בחקירה משטרתית?

קבוצה חדשה בפייסבוק מאפשרת לחבריה לשאול עורכי דין ישירות שאלות וסוגיות בתחומי המשפט השונים, ולקבל תשובות באופן מיידי. קבוצת "עורך דין צמוד" מספקת פתרון יעיל למי שזקוק להכוונה ראשונית בקשר לזכויותיו השונות והוראות החוק, עוד לפני החקירה במשטרה, עוד בטרם החתימה על חוזה השכירות ועוד לפני שמבצעים עבירת תנועה.

קבוצת הפייסבוק עורך דין צמוד. אתר רשמי
קבוצת הפייסבוק עורך דין צמוד/אתר רשמי

שאלות משפטיות בכל תחומי המשפט: רוצים להצטרף לקבוצה?

מדובר בקבוצת חברים סגורה, כלומר היא אינה פתוחה בפני הציבור הרחב אלא רק בפני אנשים שביקשו להצטרף ואושרו על ידי מנהלי הקבוצה, כך שמדובר ב"מרחב בטוח" אשר מאפשר לשאול שאלות מבלי לחשוש שפרטי השאלות פתוחים לעיני כל ברחבי הרשת החברתית. כמו כן, רק עורכי דין שאושרו על ידי הקבוצה מגיבים בה ועונים בה על שאלות החברים.

ניתן לשאול שאלות משפטיות בקבוצה במגוון תחומים משפטיים מכל תחומי החיים, ובין היתר בדיני עבודה - זכויות עובדים, יחסי עבודה, זכויות בהתפטרות ועוד, דיני משפחה - צוואות וירושות, גירושין, משמורת מזונות ועוד, נזקי גוף - אובדן כושר עבודה, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תביעות מול משרד הביטחון ועוד, מקרקעין - רכישת דירה, בתים משותפים, פינוי שוכר ועוד, תעבורה - עבירות תנועה, מהירות מופרזת, נהיגה בשכרות ועוד, הליכים פליליים - חקירות משטרה, כתב אישום, רישום פלילי וכדומה, הוצאה לפועל ופשיטת רגל, קניין רוחני, משפט אזרחי ותחומי משפט נוספים.

ייעוץ ראשוני עם עורך דין מאפשר הבנה טובה יותר של המצב המשפטי הנתון וקבלת מלוא המידע הרלוונטי, לרבות מהם הסיכויים להגשת תביעה, איזו אסטרטגיה כדאי לגבש, מה אפשר לטעון במשטרה או בבית המשפט, כיצד להימנע מטעויות עם השלכות משמעותיות, מהן הזכויות השונות בשלבי ההליכים המשפטיים ועוד.

חשוב להבהיר - השאלות אשר מופנות אל עורכי הדין אינן כרוכות בתשלום כלשהוא, ולא חלה כל התחייבות בין השואל לבין עורך הדין שנותן את המענה. עם זאת, התשובות שניתנות במסגרת הקבוצה מספקות מענה ראשוני ואינן באות להחליף ייעוץ מקיף ומחייב עם עורך דין.

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק "עורך דין צמוד" לחצו כאן
מערכת Lawguide
  • עוד באותו נושא:
  • עורך דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully