וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעת מרשלנות רפואית? עו"ד עונה עכשיו לשאלות בפורום

26.9.2017 / 9:15

נזק בגין רשלנות רפואית עלול להיגרם כתוצאה מאבחון שגוי של הבעיה הרפואית, מתן תרופות שאינן מתאימות למצבו של החולה, טיפול שבוצע בחוסר מיומנות ובחוסר זהירות, אי מעקב אחרי הליך כירורגי ועוד

רפואה. AP
רפואה/AP

רשלנות רפואית היא תחום משפטי רחב העוסק בנזק שנגרם לחולים ומטופלים בבית חולים, בקופת חולים או בכל גוף רפואי אחר, עקב מתן שירותים רפואיים מבלי לנקוט במידת הזהירות הסבירה המצופה מהרופא.

נפגעי רשלנות רפואית יכולים לפנות לערוץ משפטי כדי לתבוע פיצויים על הנזק שנגרם להם מהגורם שאחראי לקרות הנזק. פורום רשלנות רפואית נועד לתת מענה ראשוני למטופלים שעברו טיפול רפואי לא מקצועי ולחולים שנגרם להם נזק כתוצאה מחוסר זהירות או חוסר מיומנות של הרופא המטפל.

אם עברתם טיפול רפואי רשלני, אם נפגעתם כתוצאה מהפרת חובתו של הרופא או נגרם לכם נזק עקב רשלנותו, ואתם רוצים לדעת מהן הזכויות שלכם, זה המקום לשאול ולברר מה ניתן לעשות, כיצד לפעול, האם יש מקום להגיש תביעה וכיצד לקבל פיצויים מקסימליים.

להפניית שאלה בפורום רשלנות רפואית לחץ/י כאן

מנהל הפורום, עו"ד אופיר בן משה עוסק ברשלנות רפואית, משיב במסגרת הפורום על כל שאלה משפטית בתחום הרשלנות הרפואית, כולל: רשלנות בהריון ובלידה, רשלנות בניתוחים, רשלנות באבחון גידולים סרטניים, ברפואת משפחה, ברפואת שיניים ועוד. עו"ד אופיר בן משה נותן מענה ראשוני וייעוץ בנוגע לזכויותיכם הרפואיות אל מול המערכת ללא עלות במטרה למקסם את הפיצויים המגיעים לכם.

עו"ד אופיר בן משה, ייצג בעבר חברות ביטוח וגופים מוסדיים, ביניהם בתי חולים, קופת חולים, רופאים וגופים המתמחים במתן שירותי רפואה ראשוניים. מנהל הפורום מכיר היטב את המערכת הרפואית והמשפטית ובעל ניסיון רב בהגשת וניהול תביעות נזיקין בכלל ותביעות רשלנות רפואית בפרט.

הכתבה באדיבות אתר רשלנות רפואית

המרכז לנפגעי רשלנות רפואית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully