וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח סיעודי לילדים: כמה נקודות שרצוי להכיר

16.11.2017 / 10:23

ביטוח סיעוד הוא ביטוח שמטרתו מתן מענה לצרכים המתעוררים כאשר אדם נזקק לשירותי סיעוד, כלומר הופך לתלוי במידה רבה בעזרת הזולת לביצוע רוב פעולות היומיום

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

תאונות דרכים ומחלות הן הסיבות העיקריות שהופכות ילדים לסיעודיים. היתרונות של פוליסה כזו: היא גם זולה וגם שומרת על זכויות המבוטח אם יזדקק לה בגיל 80.

בדרך כלל כשאנחנו מזכירים ביטוח סיעודי, לרוב נחשוב עליו כעל ביטוח המיועד למבוגרים, אלא שלמרבה הצער לא רק מבוגרים נזקקים לביטוח כזה. לעיתים הוא נדרש גם עבור ילדים.

הצורך בביטוח כזה מתעורר בעיקר משתי סיבות עיקריות:

תאונות דרכים ומחלות. לא אחת אנחנו מתוודעים לצעירים שהפכו לנכים ולסיעודיים בעקבות תאונת דרכים, ובאותה מידה יש לא מעט מחלות שעלולות להפוך ילדים לסיעודיים. העול שמוטל על המשפחה במקרים כאלה הוא קשה מנשוא וביטוח סיעודי יכול להקל על הסבל ולשפר את המצב.

ישנם שני יתרונות בולטים ברכישת ביטוח סיעודי לגילאים הצעירים:

היתרון הראשון - ככל שנצרף את הילד לפוליסת ביטוח כזו בגיל צעיר יותר – ניתן להצטרף לביטוח כזה מגיל שלוש – העלות החודשית בגין אותו כיסוי תהיה נמוכה יותר בצורה משמעותית. כמו כן חשוב לדעת שהפרמיה היא קבועה ואינה עולה עם הגיל.

היתרון השני - בנוסף לכך שהתעריף הוא נמוך יותר, פוליסת הביטוח הסיעודי לילדים היא פוליסה שיודעת גם לשמור על הכסף שהושקע בה. המשמעות היא שבמידה ורכשתי לבני בן השלוש ביטוח סיעודי עם סכום פיצוי מסוים, ונניח שכאשר הילד הגיע לגיל 30 הפסקנו לשלם עבורו את הביטוח, הפוליסה אינה מתבטלת. יותר מכך – נשמרת עבורו הזכות לכל החיים בגין חלק יחסי מסכום הפיצוי שרכשתי, גם אם הוא יהיה סיעודי בגיל 80.

בעת רכישת פוליסת הסיעוד לילדים ניתן ואפילו כדאי לראות את טבלת ערכי הסילוק, המציגה מה ייצבר בפוליסה אחרי X שנות תשלום. זו יכולה להיות אחת המתנות המשמעותיות ביותר שתרכשו עבור ילדיכם, בעלות שהיא אינה גבוהה ומתוך דאגה לעתידם גם בזמנים קשים.

הכותבות הן ג'ולי חורי וקרן טגנר, בעלות סוכנות ביטוח "אקסיומה בע"מ

*המידע המוצג כאן אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.
כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד.

ג'ולי חורי וקרן טגנר בשיתוף מערכת Lawguide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully