וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימוש זכויות בגין ביטוח סיעודי, כיצד לקבל את כל מה שמגיע לכם?

19.12.2017 / 13:35

לעתים קרובות, כאשר אדם מגיע למצב סיעודי ונזקק להפעיל את הפוליסה שרכש מבעוד מועד, מתעורר ויכוח מול חברת הביטוח בדבר הזכאות או בדבר היקפה

זוג קשישים מחזיקים ידיים. ShutterStock
זוג קשישים מחזיקים ידיים/ShutterStock

אנשים רבים דואגים לעצמם לעת זקנה ורוכשים פוליסות ביטוח סיעוד מגורמים שונים. בדרך כלל נרכשות פוליסות של חברות ביטוח או של קופות חולים. ואולם, למרבה הצער, כפי שקורה לעיתים קרובות, כאשר אדם מגיע למצב סיעודי ונזקק להפעלת הפוליסה מתעורר ויכוח או בדבר הזכאות או בדבר היקפה.

כמו בכל סוגיה משפטית כדאי מאד לפנות לייעוץ משפטי כבר בשלב ראשוני ומקדמי, כדי לממש את מלוא הזכויות ולקבל את כל הסכום המגיע למבוטח בהתאם לתנאים הקבועים בפוליסת הביטוח.

למשרדנו פנה גבר כבן 80 שאשתו הפכה סיעודית, בעיקר עקב תשישות נפש, אשר מנעה ממנה למעשה תפקוד כלשהו. האישה רכשה בהיותה בריאה פוליסת ביטוח סיעודי לתקופה של שש שנים שבמסגרתה הייתה זכאית לפיצוי בסך של 15,000 שקלים בחודש, מיום הפיכתה לחולה סיעודית.
חברת הביטוח התכחשה בתחילה באופן מלא ומוחלט לדרישה, ושלחה לביתה של התובעת אחות סיעודית שבדקה אותה בדיקה שטחית. בדו"ח שהוציאה חברת הביטוח נקבע כי התובעת אינה עומדת בקריטריונים הרפואיים והסיעודיים לקבלת פיצוי על פי הפוליסה.

לפנייה ישירה למשרד עו"ד רנרט-סלומון לחץ/י כאן

משרד עו"ד רנרט סולומון. אתר רשמי
משרד עו"ד רנרט -סלומון/אתר רשמי

בשלב הזה פנו בנה ובעלה למשרדנו. אנו הפננו את התובעת לבדיקה אצל רופא גריאטרי מומחה, אשר בדק את התובעת באופן יסודי וערך חוות דעת חד משמעית בדבר זכאותה לתשלום מלוא תגמולי הביטוח על פי הפוליסה. בהתאם הגשנו כתב תביעה, חברת הביטוח עמדה עדיין בסירובה. עם זאת, בפתח הדיון בבית המשפט הודיע נציג חברת הביטוח כי הוחלט לשלם לתובעת את כל הסכום המגיע.

חולים סיעודיים רבים ובני משפחותיהם מתקשים פעמים רבות לעמוד על זכויותיהם נוכח המצוקה הרפואית, מצוקה כלכלית, קשיי הגיל וחוסר האונים אל מול בירוקרטיה. המקרה שהובא לעיל הוא דוגמא אחת מני רבות לאיך ניתן להפוך את הסיטואציה לפשוטה ואפקטיבית.

משרדנו מתמחה בייצוג לקוחות בסיטואציות מסוג זה. המשרד ערוך ונעזר במומחים מתאימים מדיסציפלינות רפואיות שונות. הייצוג נעשה על בסיס הצלחה, כך שאינו כרוך בהוצאה משמעותית, למעט במידת הצורך חוות דעת רפואית וכדאי מאד בכל מקרה של הידרדרות רפואית למצב סיעודי לפנות כבר בשלבים הראשונים לייעוץ וטיפול.

הכתבה מאת משרד עורכי דין רנרט-סלומון באדיבות אתר עורכי דין LawGuide. משרד עו"ד רנרט-סלומון ממשרדי עורכי הדין המובילים בתחום הנזיקין בארץ, עוסק בתחומי הנזיקין, רשלנות רפואית ותביעות ביטוח לסוגיהן כבר למעלה מ-30 שנה.

*המידע המוצג כאן אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.
כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד.

משרד עו"ד רנרט -סלומון בשיתוף מערכת Lawguide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully