וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירושים ותשלום מזונות במשמורת משותפת - הבשורה שחוללה מהפכה

בשיתוף עו"ד לימור אביטן, בשיתוף עו"ד לימור אביטן

13.3.2019 / 11:20

הגירושים לא חייבים להתנהל כמלחמה וטובת הילדים צריכה להיות תמיד בראש ובראשונה. חוק הגירושין בישראל קובע כי כל ילד זכאי למזונות מהוריו, אבל הפסיקה האחרונה של בית המשפט העליון גרמה לשינוי בדפוסי חשיבה ובהחלטות משפטיות

בשיתוף עו"ד לימור אביטן

העובדה שזוגות רבים מתגרשים היא לא סוד. בלא מעט מקרים הגירושים אפילו עדיפים לאושר ולבריאות הנפשית של בני המשפחה. ההבדל הוא בדרך - האם עושים את המהלך בצורה מושכלת ורגועה או באופן מתלהם שפוגע בכל בני המשפחה. אחד מהנושאים שמשפיעים מאוד על אופן הגירושים והחיים אחריהם הם תשלומי המזונות. לאחרונה קבע בית המשפט העליון הלכה חדשה בנושא שוויון במזונות קטינים.

עורכת הדין לימור אביטן, שמתמחה בדיני משפחה על ייחודם ומורכבותם ועוסקת גם בגישור במשפחה ובגירושין בשיתוף פעולה, מתארחת באולפן ומסבירה כיצד השתנו הדברים לאחר הפסיקה החדשה וכיצד יש להתנהל בצורה נכונה במהלך הגירושים.

יש לזכור כי מחלוקת מזונות הילדים הינה סוגיה מורכבת התלוייה בגורמים רבים ובראשם החוק החל על כל צד מההורים, מצבם הכלכלי של ההורים, צרכי הילדים ועוד... בכל מקרה גירושין הכרוך בסוגיית מזונות ילדים מומלץ לפנות לייעוץ משפטי ע"י עו"ד גירושין מומחה בתחום וזאת גם אם נפל בחלקכם המזל ואתם מצליחים להגיע להסכמה הדדית בנושא עם בן הזוג.

עו"ד לימור אביטן עוסקת בתחום דיני המשפחה וגישור משפחתי
טלפון ליצירת קשר - 077-2305460


הכתבה נכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

עו"ד לימור אביטן, בשיתוף עו"ד לימור אביטן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully