וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים לבקש הכרה בנכות מביטוח לאומי? יש דברים שחשוב שתדעו

בשיתוף עו"ד ליאת חמו, בשיתוף עו"ד ליאת חמו

16.4.2019 / 17:04

תביעה להכרה בנכות בביטוח הלאומי היא הליך המורכב ממספר שלבים, כאשר המשמעותי מביניהם הוא התייצבות בפני ועדה רפואית המתכנסת כדי לבחון את מצב התובע וללא היערכות נכונה עלולות מסקנות הוועדה להיות הרות גורל

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד ליאת חמו

מדי יום מתקבלות במוסד לביטוח לאומי מאות תביעות מסוגים שונים, ביניהן גם תביעות להכרה בנכות עקב מחלה או פגיעה. תביעה להכרה בנכות בביטוח הלאומי היא הליך המורכב ממספר שלבים, כאשר המשמעותי מביניהם הוא התייצבות בפני ועדה רפואית המתכנסת כדי לבחון את מצב התובע, לבדוק את התיעוד הרפואי שמסר לה, ובסופו של דבר מקבלת ועדה זו החלטות הרות גורל לעתיד התובע ולכן חשוב מאוד להגיע אליהן מוכנים.

עו"ד ליאת חמו, המתמחה בתחום דיני הנזיקין והביטוח, מסבירה בכתבת הוידאו מה אמור לעשות אדם שעבר תאונת עבודה שמונעת ממנו לעבוד - בין אם הינו שכיר ובין אם הינו עצמאי.

חשוב לזכור שללא היערכות נכונה עלולות מסקנות הוועדה להיות הרות גורל לתובע - לכן במידה ואתם עומדים לפני ועדה רפואית בביטוח הלאומי חשוב מאוד לפני להתייעץ עם עו"ד המתמחה בתחום.


עו"ד ליאת חמו עוסקת בנזיקין ותאונות, תביעות ביטוח, דיני עבודה ומשפחה.
טלפון: 053-9380426
הכתבה באדיבות אתר Zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד ליאת חמו, בשיתוף עו"ד ליאת חמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully