וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהי הדרך המהירה והראויה ליישוב סכסוך בין בני זוג

בשיתוף עו"ד רינה פוליטי, בשיתוף עו"ד רינה פוליטי

30.4.2019 / 11:59

בית המשפט מרבה להציע הפנייה לגישור עוד בטרם הוא מתחיל לדון בתיק כאשר נראה כי המחלוקות בו ראויות להיפתר בדרך של גישור. הליך של גישור בגירושין יכול להביא פתרונות טובים לשני הצדדים שנישואיהם הגיעו לקיצם, או אפילו לסייע להם להשיג שלום בית

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד רינה פוליטי

הגישור בישראל צובר תאוצה במיוחד בענייני משפחה כאשר זוגות רבים מסתייעים במגשרים - בין היתר כיוון שכיום קיים עומס רב על המערכת המשפטית ולכן, בית המשפט מרבה להציע הפנייה לגישור עוד בטרם הוא מתחיל לדון בתיק כאשר נראה כי המחלוקות בו ראויות להיפתר בדרך של גישור. הליך של גישור בגירושין יכול להביא פתרונות טובים לשני הצדדים שנישואיהם הגיעו לקיצם, או אפילו לסייע להם להשיג שלום בית. כדי להבין איך עושים את זה בדרך המהירה והראוייה ביותר אנחנו מדברים בכתבת הוידאו עם עו"ד רינה פוליטי, מתמחה בדיני משפחה ומגשרת בעצמה.

לפי עו"ד פוליטי להליך הגישור יתרונות רבים, וביניהם:

- הסכמת הצדדים להליך מהווה דרך לנתינה הדדית וכאשר הצדדים מסכימים לפתרון הרי שכל תוצאה שלא תתקבל תהיה מקובלת על הצדדים שכן הם הסכימו לתוצאה זו.
- יש לזכור כי החובות והזכויות בהליך מוסכם, לרוב, יהיו גלויות כספר פתוח דבר אשר מקנה ביטחון לשני הצדדים ואלה יילקחו בחשבון ויאפשרו הידברות כנה בין הצדדים.
- ראיית טובת הקטינים הן בהליך הגירושין עצמו והן כהליך צופה פני עתיד במיוחד בכל הקשור לקשר שבין ההורים.
- וודאות בסופו של ההליך - בניגוד גמור להליך המתנהל בבית המשפט.
- הליך מהיר ויעיל
- צדדים אשר פונים למגשר ו/או מסכימים לגישור יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי כל שייאמר בגישור יהיה חסוי ולא ישמש כראיה בבית המשפט במידה ולא יגיעו, בסופו של הליך, להסכם.

תפקידו של המגשר הוא לסייע לצדדים להגיע לפתרון המתאים ביותר עבורם, תוך שמירה על האינטרסים שלהם בצורה הטובה ביותר. בהליך הגישור הצדדים שותפים להחלטות ואין גורם חיצוני שקובע או מחליט במקומם. הדבר חוסך עגמת נפש ותחושת תסכול. לכן ניתן לקבוע שפניה לגישור היא הדרך הנכונה ביותר לפתרון סכסוכים.

• הנאמר אינו תחליף לייעוץ משפטי בידי עורך דין. האמור מעניק מידע כללי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואף לא חוות דעת משפטית ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

רינה פוליטי, משרד עו"ד וגישור, העוסק בכל תחומי דיני המשפחה.

טלפון ליצירת קשר: 053-9374039

באדיבות אתר Zap משפטי

בשיתוף עו"ד רינה פוליטי, בשיתוף עו"ד רינה פוליטי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully