וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב המסמכים שיבטיח שתהיו מוכנים לכל תרחיש זוגי

בשיתוף עו"ד אילנה מור יוסף ועו"ד צור גלוזמן, בשיתוף עו"ד אילנה מור יוסף ועו"ד צור גלוזמן

17.8.2019 / 7:40

כמעט כולם יודעים שהסכם ממון הוא מסמך משפטי חשוב שמסדיר את ענייני הזוג במקרה של פרידה, אך מעטים יודעים שרק שילוב של הסכם שכזה עם צוואה וייפוי כוח מתמשך יבטיח שתהיו מוכנים לכל תרחיש שהחיים עלולים לזמן

Zap משפטי בשיתוף עו"ד אילנה מור יוסף ועו"ד צור מור יוסף

זוגות נשואים רבים מעדיפים שלא לחשוב על מה שיקרה אם הקשר שלהם יסתיים, ולא מכינים את עצמם לרגע הזה. בפועל, החיים הם בלתי-צפויים וכל קשר זוגי עלול להיקלע למצבים לקראתם מוטב להיערך עם החלטות ברורות שיגדירו לשני הצדדים ולמשפחתם את אופן ההתנהלות מרגע זה ואילך.

היום כבר כמעט כולם יודעים שהסכם ממון הוא מסמך משפטי חשוב שמסדיר את ענייני הזוג במקרה של פרידה, אך מעטים יודעים שרק שילוב של הסכם שכזה עם צוואה וייפוי כוח מתמשך יבטיח שתהיו מוכנים לכל תרחיש שהחיים עלולים, חלילה, לזמן. בדיוק על זה אנחנו מדברים בכתבת הוידאו עם עו"ד עו"ד אילנה מור יוסף ועו"ד צור גלוזמן, שותפים ומייסדים של משרד עו"ד גלוזמן מור יוסף, העוסק במגוון רחב של תחומים, ביניהם: דיני משפחה, משפט מסחרי, משפט אזרחי וחדלות פירעון.

למעשה, כל אחד מהמסמכים עומד בפני עצמו, אך עריכה מסודרת של שלושתם באופן שמדבר באותה השפה וקושר ביניהם, תבטיח כיסוי לתרחישים אפשריים - ובגלל זה כדאי לפנות לעורך דין המתמחה בתחום.

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

* עו"ד אילנה מור יוסף ועו"ד צור גלוזמן הם שותפים ומייסדים של משרד עו"ד גלוזמן מור יוסף, העוסק במגוון רחב של תחומים, ביניהם: דיני משפחה, משפט מסחרי, משפט אזרחי וחדלות פירעון.
טלפון ליצירת קשר: 053-9380493

הכתבה באדיבות אתר Zap משפטי

בשיתוף עו"ד אילנה מור יוסף ועו"ד צור גלוזמן, בשיתוף עו"ד אילנה מור יוסף ועו"ד צור גלוזמן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully