וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אם אתה חף מפשע - אל תגיע לחקירה משטרתית לא מוכן

בשיתוף עו"ד שלומי ביזק, בשיתוף עו"ד שלומי ביזק

10.6.2019 / 10:31

כל אזרח עלול למצוא את עצמו יום אחד יושב מבוהל ומפוחד בחקירה משטרתית. בין אם אתה אשם ובין אם אתה חף מפשע, כאשר אתה מוזמן לחקירת משטרה - יש דברים שאתה חייב לדעת מראש

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד שלומי ביזק

כולנו מניחים כי כל עוד לא ביצענו עבירה, הסיכוי שנמצא את עצמו בחדר החקירות המשטרתי שואף לאפס. למרבה הצער, זה לא נכון וכל אזרח עלול למצוא את עצמו יום אחד יושב מבוהל ומפוחד בחקירה משטרתית. בין אם אתה אשם ובין אם אתה חף מפשע, כאשר אתה מוזמן לחקירת משטרה היוועצות מוקדמת עם עורך דין הינה קריטית.

בראיון הוידאו פה עו"ד הפלילי שלומי ביזק ספק לנו מבט מבפנים על מה שחשוב לדעת. ועונה בין היתר על השלאלות - מה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות אם זומנת לחקירה במשטרה? כיצד יש להתנהג אם המשטרה דופקת אצלך בדלת. הגעתם לחקירה. מאילו "תרגילי חקירה" כדאי להיזהר?. אז למה בכל זאת חשוב להיוועץ עם עורך דין במקרים כאלה

אז תזכרו - אם זומנתם לחקירה משטרתית, אפילו אתם חפים מפשע ואין לכם מה להסתיר - זכותכם ואפילו חובתכם להתייעץ קודם עם עו"ד פלילי.

* עורך הדין הפלילי שלומי ביזק מייצג עצורים, חשודים ונאשמים בעבירות פליליות מסוגים שונים ומלווה אותם החל משלב הייעוץ בחקירה והמעצר ועד למתן פסק הדין.

077-9977634

הכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד שלומי ביזק, בשיתוף עו"ד שלומי ביזק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully