וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זומנת לחקירה במשטרה? כללי עשה ואל תעשה

בשיתוף עו"ד אסף דוק, בשיתוף עו"ד אסף דוק

9.7.2019 / 14:45

נוכחות בחדר החקירות היא מעמד מביש, פולשני ומבלבל שמעורר במיוחד אצל אנשים נורמטיביים רגשות פחד וחרדה מתמשכים עד כדי פגיעה בכושר הריכוז ופגיעה כללית ביכולת השיפוטית ובזיכרון - ולכן יש דברים שחשוב לדעת

עו"ד אסף דוק בשיתוף אתר ZAP משפטי

גם האדם הנורמטיבי ביותר יכול למצוא עצמו יום אחד מוזמן במפתיע לחקירה בתחנת משטרה, מכל סיבה שהיא, גם אם אינו אשם בדבר. נוכחות בחדר החקירות היא מעמד מביש, פולשני ומבלבל שמעורר במיוחד אצל אנשים נורמטיביים רגשות פחד וחרדה מתמשכים עד כדי פגיעה בכושר הריכוז ופגיעה כללית ביכולת השיפוטית ובזיכרון, דבר שמשחק לידיהם של חוקרי המשטרה.

אז מה צריך לעשות? בכתבת הוידאו מסביר עו"ד הפלילי אסף דוק כיצד נכון לנהוג בחקירה פלילית במשטרה - מה עליך לעשות דבר ראשון במקרה שזומנת לחקירה במשטרה, איך עליך להתנהג אם הודיעו לך שתהי נחקר כחשוד, אילו זכויות יש לנחקר בזמן החקירה, מה אסור לעשות בזמן חקירה - ועוד תשובות שאנחנו מקווים שלא תזקקו להן, אבל חשוב לדעת אותן.


*עו"ד אסף דוק, מייסד ובעלים של המשרד, יוצא משרד המשפטים, בעל תארים במשפטים ופוליטיקה וממשל בהצטיינות.
טלפון ליצירת קשר: 077-9968129

הכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד אסף דוק, בשיתוף עו"ד אסף דוק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully