וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי התקף לב יכול להחשב כתאונת עבודה?

בשיתוף עו"ד אלי דמרי, בשיתוף עו"ד אלי דמרי

22.10.2019 / 10:52

ישנם מקרים בהם אירוע לבבי יכול להיות מוכר על ידי הביטוח הלאומי כתאונת עבודה ולכן להניב לכם פיצויים - אפילו אם האירוע לא התרחש בזמן העבודה עצמה

עו"ד אלי דמרי בשיתוף zap משפטי

אם עובד שהשתמש בפטיש במהלך העבודה פגע לעצמו באצבע, הפגיעה תוכר כתאונת עבודה, ומכיוון שיש קשר סיבתי ברור לעבודה, לא תהיה בעיה בתביעה מול המוסד לביטוח לאומי. אבל מה קורה אם חזרת הביתה מיום קשה בעבודה, במהלכו הבוס איים לפטר אותך, ובלילה לקית בליבך? האם על אף שהתקף הלב לא התרחש בעבודה, ניתו להחשיב אותו כתאונת עבודה?

כדי להבין יותר בנושא אנחנו מדברים בכתבת הוידאו עם עו"ד אלי דמרי, המתמחה בדיני נזיקין והתנהלות מול ביטוח לאומי, שמסביר בין היתר איך אפשר להוכיח שהאירוע הרפואי שקרה הינו תאונת עבודה, מה חשוב לדעת לגבי ההתנהלות (משלב הבדיקות הרפואיות ועד החקירה ע"י ביטוח לאומי), האם יש חשיבות לזמן בו קרה האירוע ומתי ניגשים לקבל טיפול רפואי, מה ההשלכות בין תביעה מוכרת ותביעה שאינה מוכרת כתאונת עבודה ומדוע חשוב להיוועץ בעורך דין בתהליך?


* עו"ד ומגשר אלי דמרי עוסק בהליכי ביטוח לאומי, תיקי נזיקין ודיני עבודה ונכויות כלליות.
טלפון ליצירת קשר: 077-9973206

הכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד אלי דמרי, בשיתוף עו"ד אלי דמרי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully