וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי - כל מה שצריך לדעת

עו"ד אייצ'לותם מסלה, בשיתוף עו"ד אייצ'לותם מסלה

27.10.2019 / 10:11

החוק החדש מגדיר שלוש מטרות עיקריות: שאיפה לשיקום כלכלי מקסימלי של החייב, הגדלת שיעור החוב שיוחזר לנושים ושילוב מחודש של החייב בחברה תוך שמירה על הליך מכבד ועל תנאי מחיה הולמים. אז מה בדיוק אומר החוק החדש?

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד אייצ'לותם מסלה

מהגבלת תשלומים לשלוש שנים ועד קורסים לשיקום כלכלי בסגנון "נהיגה מונעת" - בחודש שעבר נכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי. החוק מגדיר שלוש מטרות עיקריות: שאיפה לשיקום כלכלי מקסימלי של החייב, הגדלת שיעור החוב שיוחזר לנושים ושילוב מחודש של החייב בחברה תוך שמירה על הליך מכבד ועל תנאי מחיה הולמים. אז מה בדיוק אומר החוק החדש ומהן משמעויותיו עבור בעלי החוב?

בכתבת הוידאו, עו"ד אייצ'לותם מסלה המתחמה בין היתר בהוצאה לפועל, מסביר בין היתר אילו כלים מוענקים לחייב על מנת לשקם את חייו, על מנת שלא לחזור למצב הזה שוב? מה לגבי הדירה של החייב שעד עכשיו היא היתה למעשה מוגנת מהחוב, מה קורה עם הנושים ומודע יש חשיבות גדולה לליווי מקצועי ע"י עורך דין בתהליך.

עו"ד אייצ'לותם מסלה מתמחה בפשיטות רגל, הוצאה לפועל, ירושות וצוואות.
טלפון 050-9150059
הכתבה בשיתוף Zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

עו"ד אייצ'לותם מסלה, בשיתוף עו"ד אייצ'לותם מסלה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully