וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברחת נכסים בגירושין: מה לעשות אם יש חשד שאחד מבני הזוג מעלים נכסים?

בשיתוף עו"ד לימור אביטן, בשיתוף עו"ד לימור אביטן

3.11.2019 / 15:18

חלוקת רכוש בין בני זוג העומדים בפני פרידה וגירושין הינה סוגיה סבוכה. מדוע אנשים רבים כל כך מעלימים רכוש במסגרת הליך הגירושין או לפניו ומה אפשר לעשות לאחר שהחשד מתגלה כמציאות? על כל זה ועוד בכתבת הוידאו

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד לימור אביטן

סוגיות מורכבות וקשות עולות להכרעה כאשר בני זוג מחליטים לפרק את החבילה ולהתגרש. למשל, החלטות לגבי הילדים, כיצד לקבוע את המשמורת, ומה יהיה גובה דמי המזונות ועוד. אחד הנושאים בעלי המשקל הגדול ביותר וההשלכות הרבות ביותר על ההווה ועל העתיד בהליך גירושין, הוא עניין חלוקת הרכוש. אם בין בני הזוג קיים הסכם ממון או שהם מסכימים על אופן חלוקת הרכוש, יוכלו הצדדים להגיע באופן פשוט להסדר חלוקה הוגן. אולם מה קורה במצבים שבהם עולה החשד כי אחד מבני הזוג מעלים נכסים? מדוע אנשים רבים מעלימים רכוש במסגרת הליך הגירושין או לפניו? ומה אפשר לעשות לאחר שהחשד מתגלה כמציאות? על כל זה אנחנו מדברים בכתבת הוידאו עם עו"ד לימור אביטן, המתמחה בדיני משפחה.

* עו"ד לימור אביטן מעניקה מגוון שירותים בתחום דיני המשפחה, לרבות: גירושין, צוואות וירושות, נישואים אזרחיים, אפוטרופסות, אימוץ ילדים, צווי הגנה ויציאה מהארץ ועוד.

טלפון ליצירת קשר - 077-2305460' target='_blank'} onclick="document.dispatchEvent(new CustomEvent('walla-tiny-tel-click', {detail: {tel: '077-2305460'}}))">077-2305460
הכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת.

עו"ד לימור אביטן, בשיתוף עו"ד לימור אביטן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully