וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם באמת קיים שיוויון בתשלום המזונות לאחר גירושין?

בשיתוף עו"ד משה פרדס, בשיתוף עו"ד משה פרדס

8.12.2019 / 12:22

יותר משנתיים חלפו מאז קבע בית המשפט העליון שגובה המזונות ואופן חלוקתם בין ההורים יקבעו בהתאם ליכולת הכלכלית של כל אחד מהם. אבל מה קורה באמת במציאות מאז הפסיקה התקדימית?

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד משה פרדס

ביולי 2017 התחוללה מהפכה של ממש בכל הקשור לתחום מזונות ילדים, עבור בני זוג המבקשים להתגרש. בהתאם לפסק דין של בית המשפט העליון, החיוב במזונות הילדים לא יוטל בהכרח רק על האב, אלא על שני ההורים גם יחד. גובה המזונות ואופן חלוקתם בין ההורים יקבעו בהתאם ליכולת הכלכלית של כל אחד מההורים ובהתאם לחלוקת האחריות ההורית ביניהם ביחס לילדיהם המשותפים. אבל האם באמת קיים שוויון בתחום? אנחנו מבררים בכתבת הווידאו עם עו"ד משה פרדס, המתמחה בין היתר בתביעות גירושין שמסביר האם יש הבדל בין חיוב המזונות ע"י האב והאם, האם יש לבית הדין הרבני סמכות לדון במזונות ילדים, מה ההבדל ברמת פסיקת מזונות בין בתי הדין הרבניים לבתי המשפט ומדוע חשוב הליווי ע"י עורך דין מומחה לענייני משפחה בכל שלב של התהליך.

עו"ד משה פרדס, המוסמך גם כטוען רבני, עוסק בתחום דיני המשפחה ומתמחה בתביעות גירושין, החזקת ילדים, אפוטרופסות, הסדרי ראייה, עיזבונות וצוואות, רכוש ומזונות.

טל' ליצירת קשר: 053-9376361

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד משה פרדס, בשיתוף עו"ד משה פרדס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully