וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלי המשפטי שיסייע לכם לקבל את ההחלטות על עתידכם - עוד היום

בשיתוף עו"ד אבישי ישראלי וד"ר עירית רויטמן-קנתור, בשיתוף עו"ד אבישי ישראלי וד"ר עירית רויטמן-קנתור

12.12.2019 / 12:22

חששים מה יעלה בגורלכם ביום שדעתכם כבר לא תהיה צלולה? אפשר גם אחרת. חשוב שתכירו את ייפוי הכוח המתמשך שאנשים רבים לא באמת מבינים לעומק את משמעותו והוא למעשה כלי משפטי שיכול לסייע לכם לקבל עוד היום החלטות חשובות על עתידכם

אתר Zap משפטי - בשיתוף עו"ד אבישי ישראלי וד"ר עירית רויטמן-קנתור

מצב בריאותכם תקין היום, אבל האם גם אתם חוששים מה יעלה בגורלכם ביום שדעתכם כבר לא תהיה צלולה? חשוב שתדעו שאפשר גם אחרת ותכירו את ייפויה כוח המתמשךף שהוא למעשה כלי משפטי שיכול לסייע לכם לקבל את ההחלטות על עתידכם עוד היום. כדי להבין יותר בנושא אנחנו מדברים בכתבת הווידאו עם עו"ד אבישי ישראלי, בעל משרד עורכי דין ברעננה העוסק בין היתר בדיני צוואות וייפוי כוח מתמשך, וד"ר עירית רויטמן קנתור, שהיא מומחית בגריאטריה.

השניים עונים בין היתר - כיצד נוצר שיתוף הפעולה הייחודי ביניהם, מהי חשיבות התחום הרפואי כאשר חותמים על ייפוי הכוח, מתי מומלץ לאדם לערוך ייפוי כוח מתמשך, איזו השפעה יש לגיל ואילו סוגיות רפואיות עולות כאשר באים לחתום על המסמך.

אנשים רבים לא באמת מבינים לעומק את המשמעות של הכלי המשפטי הזה, או חלילה מבלבלים אותו עם יפוי כח סטנדרטי ולכן ישנה חשיבות רבה לליווי המשפטי והרפואי ביחד.


עו"ד אבישי ישראלי - מתמחה בתחום המקרקעין, צוואות, יפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון עפ"י החוק
טלפון ליצירת קשר 053-6111145

ד"ר עירית רויטמן-קנתור - מומחית לגריאטריה.

הכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

* המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד אבישי ישראלי וד"ר עירית רויטמן-קנתור, בשיתוף עו"ד אבישי ישראלי וד"ר עירית רויטמן-קנתור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully