וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולים כרוניים - כך תדעו איזה זכויות רפואיות מגיעות לכם ואיך תקבלו אותן

בשיתוף עו"ד לינוי אולניק, בשיתוף עו"ד לינוי אולניק

17.12.2019 / 13:08

ישראלים רבים המתמודדים עם קשת רחבה של מחלות ומגבלות - ממשיכים לעבוד כרגיל מבלי להיות מודעים לכך שמגיעות להם זכויות והטבות שונות מהמדינה על רקע מצבם הבריאותי

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד לינוי אולניק

לא מעט ישראלים המתמודדים עם קשת רחבה של מחלות ומגבלות - אבל ממשיכים בשגרה הנורמטיבית שלהם. הם עובדים ומתפרנסים, כשהם כלל לא מודעים לכך שמגיעות להם זכויות והטבות שונות מהמדינה על רקע מצבם הבריאותי. אז איך תדעו מה מגיע לכם ואיך לקבל? על זה אנחנו מדברים בכתבת הווידאו עם עו"ד לינוי אולניק, המתמחה בתחום מימוש הזכויות הרפואיות.

עו"ד אולניק מסבירה שזכויות רפואיות זה בעצם כל תועלת שאפשר להפיק מהמצב הרפואי הקיים ובמידה ויש צורך בכך שווה לבדוק מול המוסד לביטוח לאומי האם אפשר לקבל קצבת נכות, קצבת שירותים מיוחדים או קצבת ניידות. אבל מה עושים כשאדם סובל מבעיה רפואית כרונית? מהן האפשרויות העומדות בפניו ומהם מסלולי התביעה הקיימים עבורו? מה קורה אם הוא ממשיך לעבוד - האם יש לו איזשהן זכויות והאם הזכאות היא לצמיתות? על כל השאלות האלה ועוד עונה ע"ד אולניק שמסבירה גם מה התועלת בייצוג של עורך דין.

משרד עורכי דין אולניק לינוי מתמחה בתחום מימוש הזכויות הרפואיות.
טלפון 053-9387252

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

עו"ד לינוי אולניק, בשיתוף עו"ד לינוי אולניק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully