וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים לפני גירושין? כך תדעו האם הליך הגישור מתאים לכם

בשיתוף עו"ד ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח), בשיתוף עו"ד ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח)

18.12.2019 / 12:05

יותר ויותר זוגות שההחלטה שלהם להיפרד היא משותפת, מחליטים כיום לפנות להליך גישור. אז למי הגישור מתאים? כיצד מתבצע ההליך? ומה הם היתרונות שלו?

אתר Zap משפטי בשיתוף עו"ד רביה-טל סלומון (שבח)

הגעתם לצומת הגירושין? אז רגע לפני שתקבלו החלטות פזיזות שיש להן השלכות ארוכות טווח, חשוב לדעת שאפשר אחרת. כיום, יותר ויותר זוגות שההחלטה שלהם להיפרד היא משותפת, מחליטים לפנות להליך גישור. אז למי הגישור מתאים? כיצד מתבצע ההליך? ומה הם היתרונות שלו? על כל אלה ועוד אנחנו מדברים עם עורכת הדין והמגשרת רביה-טל סלומון (שבח), המתמחה בדיני משפחה.

לפי עו"ד סלומון ישנם הרבה יתרונות להליך הגישור ובראשם - איש לא מקבל עבורך החלטות על החיים שלך ועל הפרידה שלך, אלא אתה מקבל את ההחלטות יחד עם בן הזוג לשעבר - בדיאלוג, בשיתוף פעולה, בהבנה הדדית ככל האפשר - וכך מרכך את הטראומה עבור כל הצדדים המעורבים.

עו"ד רביה-טל סלומון היא אימא ל-8 ילדים שחוותה בעצמה גירושין ומתמחה בכל תחומי דיני המשפחה - גירושין, מזונות ילדים, מזונות אישה, משמורת והסדרי ראייה, כולל משמורת משותפת, חלוקת רכוש, אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה ועוד. כמו כן היא עוסקת בגישור, בייפוי כוח מתמשך ובאפוטרופסות.

טלפון ליצירת קשר - 053-6114303
הכתבה בשיתוף אתר Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד.

בשיתוף עו"ד ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח), בשיתוף עו"ד ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח)
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully