וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק מסרב לתת משכנתא? זה לא סוף הסיפור

מרטין בוקסדורף, בשיתוף zap משפטי, בשיתוף zap משפטי

29.7.2020 / 15:53

לעיתים גם אנשים שהתנהלותם הכלכלית תקינה יכולים להיות מסורבים למשכנתא מצד הבנק עקב טעות טחת. יועצי משכנתאות כמרטין בוקסדורף ייעו כיצד לסייע להם לשנות את רוע הגזירה

מערכת וואלה!

(בווידאו: מרטין בוקסדורף על סירובי משכנתאות מצד הבנק

דמיינו לכם מצב: אחרי חיפושים רבים מצאתם את דירת החלומות שלכם וכל מה שמפריד ביניכם לבינה זו המשכנתא. אבל אז אתם מגלים שלא קיבלתם אישור מהבנק. סוף הסיפור? ממש לא.

לדברי יועץ המשכנתאות למסורבים, מרטין בוקסדורף, סירוב של הבנק להעניק משכנתא יכול לנבוע מסיבות רבות אך לעיתים מדובר בסיבות קלות לכאורה. בוקסדורף הדגים זאת באמצעות סיפורה של לקוחה שפנתה עליו וסיפרה כי היא ובעלה מרוויחים כ-21 אלף שקלים בחודש ומתנהלים כלכלית בצורה אחראית בדרך כלל. בעקבות חוסר תשומת לב חזרו להם 3 צ'קים שכוסו אחרי יומיים-שלושה - מיד לכשהבינו שקרתה טעות. שנה לאחר מכן הם ביקשו לקבל משכנתא אך סורבו כי הרישום נשאר בתיקם. חשוב לדעת כי כל התנהלות כלכלית שלכם נשארת רשומה בדוח ה-BDI שלכם למשך 3 שנים.

מי שנתקל בסירוב מצד הבנק להשיג משכנתא, לא צריך להרים ידיים. הסיכוי שלו להצליח לשנות את רוע הגזרה תלוי אומנם בגודל הבעיה שלו, אך במקרה של הלקוחה הזו הבעיה הייתה חוסר יכולת שלה ושל בעלה לעבור את הסינון הראשוני של הבנק ולהגיע לדבר עם אדם בעל סמכות שיכול היה לסייע להם. לדברי בוקסדורף ניתן לנסות לערער על החלטת הבנק בכוחות עצמך אך הוא ויועצים כמותו עוסקים בכך כעניין שבשגרה והם יודעים כיצד להצליח לדבר עם מי שצריך על מנת לנסות להגיע לתוצאות הרצויות.

מרטין בוקסדורף - "משכנתא מאושרת"

טלפון: 053-9382060

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

מרטין בוקסדורף, בשיתוף zap משפטי, בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully