וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורבי בנקים בעלי נכס/דירה? כך תצליחו להיחלץ מהבור הכלכלי

אור לוסקי, בשיתוף zap משפטי

3.9.2020 / 9:26

אדם הנקלע לצרות כלכליות מקבל דירוג אשראי נמוך שגורם לו להיות מסורב בבנקים וחברות האשראי מה שמקשה עליו להיחלץ מהמשבר. אור לוסקי מנכ"ל קבוצת ביחד, מסביר כיצד ניתן לעזור במצב כזה

בווידאו: אור לוסקי על הלוואות למסורבי בנקים/מערכת וואלה!

לבדיקת זכאות לקבלת הלוואה לחצו

אם יש לכם נכס ולא קיבלתם אישור מהבנק לקבלת הלוואה נוספת - אתם כנראה לא לבד. זה קורה בעקבות כניסת חוק דירוג האשראי לתוקף. מסתבר שגם במקרים כאלה ניתן לשנות את המצב ולעזור לכם לקבל הלוואה נוספת תוך 48 שעות מרגע הפנייה.

אור לוסקי, מנכ"ל קבוצת ביחד, מסביר כי לכל אזרח במדינת ישראל יש דירוג אשראי וברגע שהדירוג הזה נמוך הבנקים וגופי המימון לא רוצים להתעסק איתו. זה מגיע למצב שהאזרח הופך להיות מסורב בנקים. לדברי לוסקי מצב זה יכול להיגרם מכל מיני סיבות כמו עיקולים או חובות ישנים. הוא מצביע על כך שיש גם לקוחות נורמטיביים שבעקבות הליך גירושים מוצאים את עצמם כמסורבי בנקים.

לוסקי מראה בעצם כי יש כאן מצב של ביצה ותרנגולת. מצד אחד יש את הבנקים שאומרים "בואו תתנהלו תקין, תפתרו את הבעיה וניתן לכם הלוואה". מצד שני יש את הלקוחות שאומרים "אנחנו צריכים את אותו מימון כדי לפתור את הבעיה".

ואיך ניתן לפתור את הבעיה? לוסקי אומר כי בקבוצת ביחד יש 3 חטיבות. חטיבת משכנתאות, המרכז הישראלי להלוואות מדינה לעסקים וקרדיט האוס. לדבריו קרדיט האוס הוקמה כדי לתת מענה לאותם מסורבי בנקים. הקבוצה נותנת ללקוחות הלוואת גישור חוץ בנקאית שנותנת להם תקופה של אוויר להתיישר ולנשום אוויר. לוסקי מדגיש כי בניגוד לדימוי המקובל, לא כל הלוואה חוץ בנקאית היא מפוקפקת. בשוק יש חברות מסודרות המאושרות על ידי משרד האוצר - הבנקים כבר לא לבד בשוק האשראי.

לוסקי אומר כי אחרי שהלקוח קיבל את המענה של אותו גישור וסידר את הבעיה שהיתה לו, החברה עוזרת לו לחזור למערכת הבנקאית. "אנחנו בונים לו תיק אשראי של לקוח שהוא תקין, שלא מגיע עם בעיה כי היא כבר נפתרה. ברגע שאנחנו מצליחים להשיג את האישור הוא חוזר למסלול הרגיל ופותח דף חדש".

לבדיקת זכאות לקבלת הלוואה לחצו

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

אור לוסקי, בשיתוף zap משפטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully