וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם זכאים לחיסכון של עשרות עד מאות אלפי שקלים במשכנתא?

אורן שלו, בשיתוף zap משפטי

3.9.2020 / 12:20

הבנק לא יאהב זאת, אבל בדיקה של הנתונים מדי כמה שנים יכולה לסייע לכם לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים בתשלומי המשכנתא. איך עושים את זה?

בווידאו: יועץ המשכנתאות אורן שלו על מחזור משכנתאות/מערכת וואלה!

לבדיקה בחינם לחיסכון במשכנתא לחצו

הצניחה בריביות הבנקים לשפל חסר תקדים הובילה אלפי משפחות בישראל למחזר את המשכנתא, כלומר להחליף את המשכנתא הנוכחית בחדשה ובכך לחסוך עשרות אם לא מאות אלפי שקלים. יועץ המשכנתאות אורן שלו, מבהיר כי הבנקים לא מציעים ללקוחות למחזר את המשכנתא מיוזמתם אלא זה צריך להגיע מהלקוח. לדבריו, לא לכל אחד כדאי למחזר את המשכנתא, אבל לבדוק לא מזיק אף פעם כי יש לקוחות רבים שכן יכולים לעשות זאת ולחסוך סכומים משמעותיים.

שלו מסביר כי אם ניגש לבנק בעצמנו, אנשי הבנק יטענו כי אין למהלך זה כדאיות כלכלית כי האינטרס שלו מנוגד לכך אבל יועץ משכנתאות חיצוני יוכל לבדוק האם זה כדאי.

"מחזור משכנתא יכול להוביל לחיסכון של 70-100 אלף שקל ואף יותר וכ-70-80 אחוז מהלקוחות שלנו מצליחים לחסוך במשכנתא. אני ממליץ לכל משפחה לבדוק את כדאיות מחזור המשכנתא פעם בשנתיים-שלוש, משום שמצבנו הכלכלי משתנה ולעיתים נגלה שכעת אנחנו יכולים להשיג תנאים נוחים יותר", אומר שלו.

ומה עושים עם הבנק מסרב? הבנק לא חייב למחזר לנו משכנתא, אבל אם הוא לא רוצה יש בנקים אחרים. יועץ שעושה עשרות עסקאות בחודש יכול לנהל משא ומתן ולדעת כמה אפשר לחסוך, בכך הוא משווה את עמדת המיקוח של הלקוח עם זו של הבנק. את השכר מקבל היועץ מהלקוח כשהאינטרס היחיד שלו הוא לחסוך כמה שיותר. עלות שכר הטרחה ליועץ מתגמדת לעומת החיסכון האפשרי.

לסיכום, אם ברשותכם משכנתא ולא ביצעתם בדיקה בשנתיים - שלוש האחרונות ייתכן ואתם יכולים לשפר את התנאים ולחסוך הרבה מאוד כסף.

לבדיקה בחינם לחיסכון במשכנתא לחצו

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

אורן שלו, בשיתוף zap משפטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully