וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה שלנו היא להיות אחת הפירמות הגדולות בישראל"

בשיתוף zap משפטי

24.11.2020 / 7:34

לעו"ד ענת אדר-כפיר, שותפה מייסדת בחברת עורכי הדין KR, יש קריירה יוצאת דופן שהחלה כבר בגיל 22. לפני תשעה חודשים ייסדה את פירמת עורכי הדין KR שתהפוך, כך היא מקווה, לאחת הגדולות בארץ

ענת כפיר. יח"צ,
ענת אדר-כפיר/יח"צ

"קלישאתי ככל שזה יישמע, כבר מגיל חמש כששאלו אותי מה ארצה להיות כשאהיה גדולה, עניתי שאהיה עורכת דין", כך נזכרת בחיוך עו"ד ענת כפיר, שותפה מייסדת בחברת עורכי הדין KR.

פירמת KR היא קצת חריגה בנוף המשפטי בישראל. לאחר שבשנים האחרונות לא קמו בישראל משרדי ענק כמו הפירמות הוותיקות והגדולות בארץ, מכוונת הפירמה גבוה. "המטרה שלנו היא להיות אחת מהפירמות הגדולות בישראל", אומרת אדר-כפיר בלי למצמץ.

ואמנם היום, תשעה חודשים בלבד לאחר שהחלה הפירמה את פעילותה, היא כבר מונה למעלה מ-20 עורכי דין ונחשבת לגדולה באזור ראשון לציון והשפלה. "התחלתי ממשרד בוטיק צנוע, לפני שבע שנים" נזכרת אדר-כפיר, "לפני כשנה וחצי ולאור ריבוי הפניות בסוגיות המשפטיות השונות ושביעות רצון הלקוחות, נולד הצורך בהרחבת השירותים המשפטיים שניתנו על ידנו וכך, תוך זמן קצרה התחלנו לגייס עורכי דין מהשורה הראשונה, כל אחד בתחום מומחיותו הייחודית.

"כיום החברה מונה שמונה מחלקות במשרדנו החדשים הממוקמים במתחם קניון שבעת הכוכבים בראשון לציון, ובנוסף אנו עומדים בפני פתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ. המטרה הנוספת היא להתרחב גם מעבר לים".

סיימה תיכון כבר בגיל 16.5

המסלול של עו"ד אדר-כפיר, אחת המשפטניות הצעירות הבולטות בזירה, לא היה שגרתי בשום שלב. היא נולדה וגדלה בעיר לוד, וגאה בכך מאוד. "למרות הסטיגמה שדבקה בעיר, לוד התפתחה בשנים האחרונות והיא נתפסת כיום כעיר בעלת פוטנציאל צמיחה כלכלי גדול מאוד".

עו"ד אדר-כפיר עשתה חיל בבית הספר, ובמהלך הלימודים קפצה כיתה. כתוצאה מכך, היא סיימה את התיכון כבר בגיל 16.5, ומיד אחר כך כבר החלה לעשות שירות לאומי בחדרי הניתוח בבית החולים אסף הרופא.

"קצת לפני שמלאו לי 18 שנים התחלתי את לימודי המשפטים, כאשר מסביב כולם היו הרבה יותר מבוגרים", היא אומרת.

כשהיא נשאלת איך זה היה להתחיל ללמוד בגיל צעיר כל כך, משיבה אדר-כפיר: "האמת? הייתי מבועתת. כשהתחלתי את לימודי המשפטים הגעתי עם המון חששות. בעיקר לנוכח העובדה שפער הגילאים ביני לבין רוב הסטודנטים היה משמעותי".

"בסופו של דבר", היא ממשיכה, "הסתדרתי מצוין גם מבחינה חברתית, והכרתי בלימודים גם את בעלי" (עו"ד לירן כפיר - שייסד יחד איתה את הפירמה).

אדר-כפיר התמחתה בתחום הנדל"ן, וכשסיימה את ההתמחות ניגשה לבחינות הלשכה והוסמכה כעורכת דין בגיל צעיר במיוחד. "הוסמכתי בגיל 22, ומיד לאחר ההסמכה החלטנו לפתוח יחד משרד עורכי דין".

בהמשך הדרך, מונה עו"ד לירן כפיר למנכ"ל החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין, וניהול המשרד המשפחתי עבר לידיה של אדר - כפיר. במקביל לניהול המשרד הפרטי החלה אדר-כפיר לכהן כיועצת משפטית של תאגידים שונים ואף לשמש כדירקטורית בחברות מובילות במשק.

"בתקופה זו מצאתי כי תחום הליטיגציה התאגידית מרתק והבנתי שזה עניין של זמן עד שאקים חברה תחת בעלותי", היא אומרת.

ספרי לנו על הפירמה

"המדובר על משרד רב-תחומי המונה יותר מ-20 עורכי דין ומשפטנים ושמונה מחלקות שונות. אנו עוסקים במגוון תחומים שונים בעולם המשפט. מה שעומד לנגד עניינו, הוא טובת הלקוח ושמירה בלתי מתפשרת על זכויותיו.

"היום הפירמה נחשבת כמשרד מוביל שמונה מחלקות שונות, ביניהן - דיני עבודה, הוצאה לפועל, דיני בנקאות, תעבורה, דיני משפחה ומעמד אישי, ליטיגציה מסחרית, מחלקה אזרחית ומחלקת נזיקין וביטוח".

לדברי אדר-כפיר, "מה שמאפיין את המשרד שלנו הוא רוח הלחימה והחתירה הבלתי מתפשרת לצדק ולתוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותינו. "אנחנו לא מתפשרים על שום תיק ומתייחסים לכל תיק שתחת טיפולנו כאילו מדובר בתיק המשפטי היחיד בפירמה. הידע והניסיון הרב שיש לנו לצד צוות מובחר שבנינו מוביל אותנו להישגים משמעותיים בעולם המשפט".

כאשר אדר-כפיר נשאלת אם יש לה אג'נדה או תפיסת עולם משפטית מבוססת, היא משיבה: "המטרה שלי מגיל קטן, היא לעזור לאנשים שאין להם את הידע או הכלים להתגונן בפני דבר שנתפס בעיניהם כחזק מהם, לעיתים מדובר אף על החוק עצמו".

לדברי אדר-כפיר, פירמת KR מקפידה לקחת תיקי פרו-בונו, ואחד התיקים הבולטים של המשרד הוא ניהול תיק של ניצולת שואה שעברה הונאה ואיבדה את כל הונה - "דאגנו שהיא תקבל את כל כספה חזרה ואף פיצוי ראוי על עוגמת הנפש שנגרמה לה".

אחד הקשיים, שעמם נדרשים להתמודד עורכי דין בפירמות גדולות הוא העומס הרב, שמקשה מאוד לנהל חיי משפחה. אדר-כפיר מסכימה שמדובר בנושא טעון, בייחוד כאשר שני בני הזוג הם עורכי הדין וכל שכן כאשר מדובר גם על שותפים באותו משרד, אבל לדבריה, היא מצליחה לשמור על כל הכדורים באוויר.

"למזלי יש לי שותף עסקי שהוא גם שותף לחיים שמאפשר לי לשלב בין קריירה למשפחה. יש בינינו מעין 'תנועת מלקחיים' כאשר הוא מבין את החשיבות של התפתחות הקריירה שלי, ולכן יש יותר הבנה שהחלוקה בנטל המשפחתי צריכה להיות שוויונית. זו הזדמנות טובה להודות לו על כך.

טלפון - 053-9346363

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • עורכת דין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully