וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לדעת מה בן/בת הזוג עושים כל היום? אל תנסו להיות חוקרים פרטיים

שמוליק ממן, בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 15:16

אם אתם חושדים שבן או בת הזוג בוגדים בכם ורוצים לגלות אם תחושות הבטן שלכם נכונות, לנסות לשחק ב"בלש פרטי" זה הדבר האחרון שאתם צריכים לעשות. כל הסיבות שבגללן חשוב להשאיר את עבודת המעקב למקצוענים

מרגלים משקפת מעקב. Shutterstock, ShutterStock
מעקב/ShutterStock, Shutterstock

בתקופה האחרונה אתם מרגישים שמשהו לא בסדר. בן הזוג נראה מרוחק, סובל מתנודות במצבי הרוח, נרתע מאינטימיות, ולעומת זאת מבלה יותר ויותר זמן מחוץ לבית בתירוצים שונים ולא נפרד מהפלאפון שלו לרגע. גם אם אתם מזדהים רק עם חלק מהסימנים הללו, גם אם אף אחד מהם לא מתאים למה שאתם חווים אבל עדיין יש לכם תחושה צורבת בבטן שמשהו קורה מאחורי גבכם - קשה מאוד להמשיך את החיים כרגיל.

איך תזהו שבן/בת הזוג בוגדים? מידע נוסף כאן

כשעולה חשד לבגידה של בן הזוג, הוא הופך את הבטן ומערער את כל עולמכם. ככל הנראה, לא תצליחו להתנער מהתחושות הקשות עד שתדעו בוודאות את האמת. חלקכם יתקשו לשמור על איפוק ויטיחו האשמות בבן הזוג, אחרים ינסו לצאת לעבודת בילוש משלהם, אבל על אף הקושי, הדבר היחידי שייתן לכם ודאות אמיתית הוא להשאיר את העבודה לחוקר פרטי אמיתי.

חקירה עצמאית היא עבירה על החוק

במקרה של חשד לבגידה, כמעט בלתי אפשרי לומר לבן הזוג הנבגד שהוא צריך עכשיו להתנהג כרגיל ופשוט לחכות בסבלנות, אבל זה בדיוק מה שעליכם לעשות אם אתם באמת רוצים תשובות. אנחנו כמובן לא מצפים מכם לחכות שבן הזוג יתוודה מיוזמתו ועד אז לא לעשות שום צעד בנושא, אבל הדבר הנכון והמועיל ביותר לעשות הוא לא לפצוח בחקירה עצמאית או לנסות לדובב את בן הזוג, אלא לפנות למשרד חקירות פרטיות מורשה, לקחת כמה צעדים אחורה ולחכות לממצאי החקירה המקצועית.

הסיבה הראשונה שבגללה עליכם לשמור על איפוק ולהימנע מכל ניסיון לחקירה עצמאית היא שזה פשוט לא חוקי. חוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה קובע שחקירה פרטית יכולה להיעשות רק בידי חוקר פרטי בעל רישיון חוקי לעסוק במקצוע. אם תחליטו לעשות זאת בעצמכם ותיתפסו, עלול להיפתח נגדכם תיק פלילי על הטרדה.

למרות שראיתם אינספור סרטים וסדרות ואתם חושבים שאתם יודעים הכל על עבודת החוקר הפרטי, וגם אם כל מה שאתם רוצים זה רק לגלות אם בן הזוג באמת מגיע לחדר הכושר או משתמש באימון כסיפור כיסוי, חשוב שתדעו שרוב ניסיונות המעקב החובבניים מתגלים על ידי הנעקבים מאוד מהר. מלבד הסכנה של פתיחת תיק פלילי נגדכם, הניסיון הקצר שלכם לשחק בחוקרים עלול לגרום לבן הזוג הבוגד להיזהר הרבה יותר במעשיו ולהקשות גם על המקצוענים לגלות את האמת. תוצאה אפשרית נוספת, במקרה שהחשד שלכם לא מבוסס, יכולה להיות פגיעה קשה באמון עד הרס מוחלט של היחסים שלכם.

רוצים לדעת עוד על עבודת החוקר הפרטי? לחצו כאן

המשמעות של פנייה למשרד חקירות

על מנת לקבל רישיון לעבוד כחוקר פרטי, אדם צריך להיות בעל עבר פלילי נקי, 12 שנות לימוד, ו-3 שנות התמחות במשרד חקירות מורשה על ידי משרד המשפטים. אחרי 3 שנים של התמחות, על החוקר לעבור בחינת הסמכה של משרד המשפטים, ורק אז יוכל לקבל רישיון לעסוק במקצוע. רק אחרי 5 שנים נוספות של התמקצעות, הוא יוכל גם לפתוח משרד חקירות משלו.

לפיכך, ניתן להבין שכשאתם פונים למשרד חקירות פרטיות, אתם מגיעים לאנשי מקצוע שכבר הספיקו לצבור ניסיון לא מבוטל, לשכלל שיטות מעקב וחקירה, להימצא במצבים מאתגרים ולהיחלץ מהם, ופחות או יותר להיות ערוכים לכל תרחיש אפשרי, תוך שהם מקפידים להישאר בגבולות החוק ולאסוף ראיות קבילות לשימוש משפטי עתידי.

מעבר לכך, למשרד חקירות מורשה יש שורה של משאבים שמאפשרים להפיק את המירב מכל חקירה. מעבר למשאבים טכנולוגיים כגון מכשירי תצפית ומעקב, מכשירי ציטוט, אמצעים לביצוע חקירות סייבר ועוד, לחוקרים המנוסים יש גם שיטות יעילות לעקוב ולהתחקות אחר מושאי החקירה שלהם מבלי להתגלות.

היכולת להגיע לשורש האמת בחקירה פרטית מקצועית זוכה לשיעור מרשים של מעל 80% הצלחה. מחיר הפנייה למשרד חקירות פרטי, מבחינתכם, מעבר לעלות החקירה עצמה, הוא אמנם מחיר האיפוק והסבלנות, אך בתמורה לכך מובטחות לכם מקצועיות, יכולות גבוהות, יצירתיות וכמובן תוצאות, כל זאת תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה ולא פחות חשוב מכך - על החוק.

לכל המידע על חקירות פרטיות

שמוליק ממן הוא חוקר פרטי, בעל משרד החקירות קואנטין חקירות המתמחה בביצוע מעקבים מכל הסוגים בכל הארץ.

טלפון: 053-9382862

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

שמוליק ממן, בשיתוף zap משפטי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully