וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בפרשת הסחיטה בדרום: האם גם אתם צריכים חוקר פרטי כלכלי?

שמוליק ממן, בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 15:42

פרשת סחיטה של חברות בנייה מובילות מסעירה בימים אלו את אזור הדרום. על פי פרסומים קודמים, חשדות התעוררו במקביל גם בקרב אחת החברות המעורבות, שאף פנתה למשרד חקירות פרטי. אל תמתינו לפרשת סחיטה משלכם - כל הסיבות לפתוח בחקירה כלכלית

בלש פרטי. ShutterStock
חקירה פרטית/ShutterStock

חקירה ממושכת של המשטרה בחשד לעבירות פליליות רבות, בהן מרמה וסחיטה באיומים, נחשפה לאחרונה והובילה לגל מעצרים. הכותרות דיווחו על חשדות לגביית דמי חסות מחברות בנייה גדולות בדרום, במסווה של דמי אבטחה ושמירה על אתרי הבנייה. כמו כן, דווח על חשד למעורבות אפשרית של הממונים על הביטחון בחלק מאותן החברות.

באחד הפרסומים צוין כי אחת החברות המעורבות בפרשה פנתה בעצמה למשרד חקירות פרטיות על מנת להתחקות אחר מעשיו של קב"ט החברה, בעקבות חשדות שהתעוררו כנגדו מצד בכירים בחברה. זאת, כמובן, מבלי שידעה על החקירה המתנהלת במקביל על ידי המשטרה. החקירה הפרטית שנעשתה במקרה זה נקראת חקירה כלכלית, והיא עשויה להיות הכרחית גם עבור העסק שלכם.

הכל על חקירות כלכליות כאן - https://quentininv.co.il/

כל הסיבות לפתוח בחקירה כלכלית

חקירה כלכלית היא כל חקירה פרטית שעוסקת בנכסים, רכוש או פעילות עסקית. באילו מקרים מומלץ לפנות למשרד חקירות פרטי לצורך חקירה כלכלית?

• במקרה של חשד למעילה בכספי החברה, הונאה, ריגול תעשייתי, קבלת שוחד וכדומה
• לקראת התקשרות עסקית עם שותף או משקיע שאתם רוצים לוודא שאינו מסתיר מכם מידע על קשרים, נכסים או עסקים
• במקרה של חוב שלא נפרע
• במקרה של חשד להעלמת נכסים בהליך גירושים או לקראת חתימה על הסכם ממון
• לצורך איתור נכסים לקראת חלוקת ירושה

חקירות כלכליות מוזמנות על ידי אנשים פרטיים, חברות וגופים מסחריים, משרדי עורכי דין המטפלים בסכסוכי גירושין, ירושה, סכסוכים עסקיים או ייצוג נושים, ומשרדים ממשלתיים הבוחנים עמידה של חברות ו/או עובדים בתקנים שונים.

רוצים לדעת עוד על עבודת החוקר הפרטי? לחצו כאן - https://quentininv.co.il/

סוף חקירה בממצאים חד משמעיים

לחוקר פרטי מיומן, ועל אחת כמה וכמה למשרד חקירות מבוסס, ישנם אמצעים ומשאבים לביצוע חקירות כלכליות מקיפות הן בארץ והן בחו"ל. במסגרת החקירה בוחנים החוקרים את מצבו הכלכלי של הנחקר, עוקבים אחר פעילותו הפיננסית, מוצאים מקורות הכנסה גלויים ונסתרים וחשבונות בנק סודיים, מאתרים נכסים ומציגים ממצאים המעידים על כשלים עסקיים בעברו של הנחקר, עבירות פיננסיות שביצע והונאות מסוגים שונים (בתחומי הנדל"ן, הביטוח וכדומה) בהם היה מעורב.

חקירה פרטית הנעשית על ידי חוקרים פרטיים מורשים היא חקירה חוקית לחלוטין, וכל הממצאים והראיות הנאספים במסגרתה יכולים להוות ראיות קבילות במסגרת הליך משפטי. זאת בניגוד לניסיונות חקירה עצמאיים, שכל מסקנה שתוסק מהם לא תוכל לשמש כראייה, וסביר להניח שרק יחשפו אתכם בפני מושא החקירה.

חקירה כלכלית מקצועית מתבצעת בדיסקרטיות מלאה, כאשר ניסיונו של החוקר (שמקבל רישיון רק אחרי 3 שנות התמחות ורשאי לפתוח משרד רק אחרי 5 שנים נוספות) מאפשר לו להישאר בצללים ולא להיחשף. בנוסף, למשרד חקירות מקצועי ישנם משאבים רבים לביצוע חקירה מקיפה ומעמיקה, בהם ציוד מעקב משוכלל, אסטרטגיות מעקב מתוחכמות, אמצעים לביצוע חקירות סייבר מורכבות ועוד.

רוב החקירות הכלכליות מסתיימות בממצאים חד משמעיים המאפשרים למזמיני החקירה לקחת את ההחלטות העסקיות/ האישיות הנכונות ביותר. גם במקרה של פרשת הסחיטה בדרום, אם אכן יש אמת בחשדותיהם של בכירי החברה ואם החקירה הפרטית לא נגדעה בשלבים ראשוניים, סביר להניח שהתגלו גם ממצאים. ככל שישנם כאלה, הם ודאי יועברו לידי המשטרה ויסייעו בגיבוש האישומים ואולי אף בהרשעת חלק מהנאשמים.

למידע נוסף על חקירות פרטיות - https://quentininv.co.il/

שמוליק ממן הוא חוקר פרטי, בעל משרד החקירות קואנטין חקירות המתמחה בביצוע מעקבים מכל הסוגים בכל הארץ

טלפון: 053-9382862

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

שמוליק ממן, בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • חוקר פרטי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully