וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך 30 יום: השיטה שתעזור לכם להתמודד עם ההלוואות של העסק

בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 8:16

בעלי עסקים רבים מתקשים "לסגור את החודש" בגלל הלוואות המגדילות את ההחזר החודשי וחונקות את תזרים ההכנסות. אור לוסקי, מנכ"ל קבוצת "ביחד פיננסים", מסביר שאפשר גם אחרת

"אני רוצה לפנות באופן אישי אליכם בעלי העסקים - אני יודע שאתם שבעים מהבטחות וכל מיני אימרות ובגלל זה פיתחנו שיטה שבאמת תעבוד יעיל, תוך 30 יום. אין אצלנו פתיחות תיק וכל מיני סיפורים. אתם משלמים רק כנגד הצלחה. יש אחריות זהב. גייסנו לכם את הכסף - ורק אז תשלמו עבור השירות והליווי הזה. כל מה שנשאר לכם זה רק להחליט שאתם רוצים לשנות את המצב ואנחנו כבר נדאג לשאר".

בווידיאו: איך בעלי עסקים יכולים להתגבר על בעיית ההלוואות?/אולפן וואלה!

למרות שהם מתחזקים עסקים רווחים ולקוחות רבים נעזרים בשירותיהם, ישנם לא מעט בעלי עסקים שמוצאים עצמם מתקשים "לסגור את החודש". מצב כזה עלול להתרחש משלל סיבות שונות, אשר אחת הבולטות שבהן היא נטילת הלוואות, המגדילות את ההחזר החודשי ומותירות את תזרים ההכנסות חנוק.

אור לוסקי, מנכ"ל קבוצת "ביחד פיננסים" הגיע לאולפן כדי להרחיב בנושא וסיפר: "המון בעלי עסקים קטנים מגיעים אלינו ומספרים שיש להם החזר חודשי של עשרות אלפי שקלים בחודש, רק על הוצאות מימון והלוואות. זה קורה בגלל תכנון אשראי לקוי, שיוצר לחץ תזרימי. בעל העסק צריך לקחת הלוואות בשביל להתקיים והוא מתקשה לעשות דברים בסיסיים, כמו לשלם מע"מ בסוף החודש או להוציא את המשכורת של עצמו".

לחץ כלכלי שכזה משפיע על בעלי העסקים גם בחיי היומיום?

"בוודאי. הגיע אלינו לקוח, בעל עסק של חברה לכיפוף ברזל. מחזור ההכנסות של החברה יפה - 600 אלף ש"ח בחודש, רווח של כעשרה אחוזים והוא חווה קשיים בגלל החזר הלוואות חודשי של 70 אלף ש"ח. העסק שלו נותן אשראי ללקוחות ומשלמים לו בשוטף 60 או 90, שזו בעיה מוכרת בישראל. הוא סיפר שזה גורם לו ללחץ נפשי וגירושים, ושהוא חרד לעתיד הכלכלי שלו, הגעה לפשיטות רגל. עם הליווי של 'ביחד פיננסים' הצלחנו להעלות אותו על המסלול והוא יצא לדרך חדשה".

מה הפתרון שאתם מציעים?

"איחוד הלוואות לעסקים. אנחנו מגייסים אשראי אחד, גדול ויעיל, מסלקים את כל ההלוואות הבלתי משתלמות של אותו בעל עסק ומפחיתים את ההחזר החודשי ב-50 אחוז.

בזכות השיטה שפיתחנו, אנחנו יודעים לבצע את זה תוך 30 יום - מהיר, ממוקד ויעיל והמטרה היא לאפשר לבעל העסק לעשות את מה שהוא רוצה, כמו פיתוח עסקי או ניהול טוב יותר של תזרים המזומנים השוטף שלו".

מה עם עסקים שמתקשים לקבל אשראי מהבנק?

"'ביחד פיננסים' יודעת להעמיד פתרונות בנקאיים וחוץ-בנקאיים. שוק המימון השתנה והשתכלל ויש לנו אפשרויות שונות, כמו בתי השקעות, קרנות הון וחברות ביטוח שמציעות פתרונות מימון ואנחנו תופרים את החליפה בהתאם למידותיו של בעל העסק. הגורמים הללו רוצים ליווי עסקי ותכנית עסקית נכונה, שהם יידעו לעבוד איתה, כדי שיהיה להם פתרון ממשי והם יחתמו על ההלוואות".

קבוצת "ביחד פיננסים"

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully