וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 85 אחוז מימון: החברה שהופכת את חלום הדירה למציאות

בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 7:28

גם אתם מעוניינים במשכנתא ומחפשים אלטרנטיבות לבנקים? קבוצת ביחד פיננסים משלימה את ההון העצמי והופכת את חלום הדירה לאפשרי. וגם: מאיפה מגיע הכסף והאם יש קאץ'? צפו

בווידאו: אור לוסקי, מנכ"ל קבוצת ביחד פיננסים/עריכה: גלעד מן מנהיים

אין זה סוד שלרכוש דירה בישראל זה לא דבר פשוט, בטח כשהמחירים ממשיכים לעלות כל הזמן. אלו שבכל זאת מצליחים לרכוש לעצמם דירה, בדרך כלל עושים זאת באמצעות משכנתא אותה הם לוקחים מהבנק. אלא שבעקבות העובדה שהבנקים לא מאשרים לתת מימון באחוז גבוה, רבים מחפשים אלטרנטיבות אחרות. אור לוסקי, מנכ"ל קבוצת ביחד פיננסים, מרחיב על הנושא.

למי השירות שלכם מתאים?

"אנחנו פונים לכל מי שרוצה יותר - זוג צעיר שיש לו הכנסות גבוהות והון עצמי נמוך, משקיע נדל"ן שרוצה עוד מימון כדי להשלים עסקה, אדם שיש לו המון הלוואות במינוף גבוה ביחס לנכס ועוד. יש לציין שהשירות מתאים לבעלי דירוג אשראי תקין והכנסות טובות ויציבות".

באילו מקרים מגיעים אליכם?

"בנק ישראל מגביל לדירה ראשונה יחידה ל-75 אחוז מימון. אנחנו נותנים יותר - 85 אחוז מימון. לצורך העניין זוג צעיר שיש לו הכנסות טובות, צריך הון עצמי של 500 אלף שקל כדי לקנות דירה ב-2 מיליון שקל. איתנו הוא צריך רק 300 אלף שקל כדי להפוך את חלום הדירה למציאות. אז מה אנחנו עושים? נחזור לאותו זוג שיש לו 300 אלף שקל. כדי לחסוך עוד 200 אלף שקל הון עצמי, הוא יצטרך בערך כשנתיים. מה קורה בשנתיים האלו? הדירה כבר לא שווה 2 מיליון, אלא 2.2, מה שאומר שהם צריכים עוד 50 אלף שקלים והדבר הזה כל הזמן גורם לחלום הדירה להתרחק, וזה הפיתרון שאנחנו באים לתת".

מאיפה מגיע הכסף?

"אנחנו יודעים לתת פיתרון מאוחד ללקוח - אנחנו קודם כל ממקסמים את השכבה של המימון הבנקאי שניתן לתת ללקוח באותה עסקה, כולל כל ההטבות מהבנק. על זה אנחנו מוסיפים שכבה נוספת שמשלימה את ההון העצמי והופכת את חלום הדירה למציאות".

איפה הקאץ'?

"אין מלכודת, אנחנו עובדים בשיטה פשוטה וברורה מאוד. אנחנו מחויבים לאחריות ללקוח ויש לנו שני דברים שאנחנו שמים עליהם דגש - אם אין אישור עקרוני ללקוח הוא לא משלם אפילו שקל אחד. דבר שני, אנחנו מתחייבים שההצעה היא הטובה והמשתלמת ביותר ללקוח בהתאם לנתונים הפיננסיים שלו. הוא מראש יודע מה הוא הולך לקבל. מהצד שלנו, גם אם זה אומר שצריך להגיש את הבקשה 1,000 פעמים, אנחנו נעשה את זה".

ליצירת קשר ולפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון - 079-5599795 או במייל - office@byhd.co.il

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully