וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי משכנתא עסקית ולמי היא מתאימה?

בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 7:23

מה חשוב לדעת לפני שלוקחים משכנתא עסקית ומה היתרונות הבולטים שלה? אור לוסקי, מנכ"ל קבוצת ביחד פיננסים, מסביר. צפו

בווידאו: אור לוסקי מסביר על משכנתא עסקית/עריכה: גלעד מן מנהיים

משכנתא עסקית מאפשרת לבעלי עסקים לקבל הלוואה בתמורה לשעבוד הנכס ומסייעת להם בתפעול העסק. מה צריך לדעת לפני שלוקחים משכנתא עסקית, האם היא מתאימה לכל בעלי העסקים וממה כדאי להיזהר? אור לוסקי, מנכ"ל קבוצת ביחד פיננסים, עושה סדר.

מהי משכנתא עסקית?

"משכנתא עסקית היא אפשרות לגייס כסף לבעל העסק בתנאי משכנתא בנקאית בשעבוד הנכס של בעל העסק. גם אם היום יש לו משכנתא בבנק, יכול מאוד להיות שהוא גם זכאי למשכנתא עסקית. אנחנו יודעים להגיע היום במשכנתא עסקית ל-85 אחוז מימון משווי הנכס של בעל העסק".

לאיזה מקרים משכנתא עסקית מתאימה?

"הכלי הזה מגוון מאוד ויכול להתאים לכל צורך עסקי, כמו פרסום העסק, פיתוח עסקי, רכישת פעילות נוספת, שיפוץ וכל דבר שיכול להיטיב עם העסק ולהגדיל את הרווחים".

למה שלא אבקש בעצמי משכנתא מהבנק?

"היום הבנקים מגבילים ל-50 אחוז. זה אומר שאם לאותו בעל עסק יש משכנתא, הוא כנראה לא יוכל לקבל סכום מהותי שיעשה עבורו את ההבדל. בנוסף, העניין הזה כרוך בהמון בירוקרטיה ודוחות. הדבר הזה גורם לבעלי עסקים רבים לקבל סירוב באשראי, כי הם פשוט פונים לגוף הלא מתאים עם התוכנית הלא מתאימה, וכך הם יכולים לעשות לעצמם נזק. לגופים המממנים חשוב לדעת שלאותו עסק יש ליווי מקצועי. הם רוצים שבעל העסק יוכל לשלם את החזרי ההלוואה ללא בעיות".

האם ההלוואה הזו באמת עדיפה?

"ודאי, אנחנו מדברים על תנאי משכנתא. בנוסף יש פה סינון קפדני. אנחנו עורכים בדיקה ראשונית ללא עלות לכל בעל עסק. חשוב לציין שבמקרים רבים מגיע אלינו עסק, והאופציה של המשכנתא פותחת להם אפשרויות רבות".

ליצירת קשר ולפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון -
079-5599795 או במייל - office@byhd.co.il

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully