וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה והמאהבת תועדו בתנוחה שלא מותירה מקום לספק

טלי ירון, בשיתוף zap משפטי

13.7.2022 / 6:01

מקרה שאירע בזמן האחרון במרכז הארץ הותיר גם את החוקר הפרטי שמוליק ממן המום. בזמן מעקב, האישה הנשואה וחברתה הטובה פתרו עבורו את התיק

אישה בוגדת בבעלה עם אישה אחרת. ShutterStock
זו לא סטטיסטיקה מייצגת, אבל ב-90 אחוז מהמקרים שבהם נשים חושדות בבעל בוגד, מתברר שהן צודקות/ShutterStock

זו לא סטטיסטיקה מייצגת, אבל ב-90 אחוז מהמקרים שבהם נשים חושדות בבעל בוגד, מתברר שהן צודקות. כך לפחות לטענת החוקר הפרטי שמוליק ממן, הבעלים של משרד קואנטין חקירות, שטוען שתחושת הבטן של הנשים היא הסימן החזק ביותר.

לדבריו, אצל גברים שחושדים ברעיותיהם, הסיכויים שהם צודקים כבר קטנים יותר ויש סבירות לא רעה שהם רק אובססיביים. ככה זה כשאין תחושות בטן.

ההתמחות של ממן היא מעקבים ולאו דווקא אחרי בוגדים. הוא עוקב מטעם חברות ביטוח אחרי מי שהצהיר על אובדן כושר עבודה או אחרי הורה גרוש שבן או בת הזוג שלו רוצה לדעת איך הוא או היא מתנהגים עם הילדים, הוא גם מבצע מעקבים אחרי גננות שנחשדות בהתעללות בילדים והרשימה עוד ארוכה.

המעקבים נעשים תמיד באופן חוקי ויש לו ולחוקרים שלו כללים ושיטות שמוכרים רק להם. אחרי קרוב ל-18 שנה בתחום שחושף נוכלים, מתחזים, גנבים ובוגדים מדי יום, גם ממן עצמו הופתע לגלות את המחזה שנגלה אל מול עיניו בזמן מעקב שניהל בחודשים האחרונים.

"שיערנו שהבעל טועה בקריאת הסיטואציה"

הסיפור החריג הזה מתחיל בבעל שחשד שאשתו בוגדת בו אבל לא עם גבר אחר, אלא עם אישה שהיא גם חברתה הקרובה. ברגע שאותה חברה היתה מגיעה לביקור, השתיים היו מסתגרות בחדר למשך זמן רב ואי אפשר היה לדעת מה בדיוק מתרחש שם. החשדות של הבעל בדבר רומן חד מיני לא היו לחלוטין חסרות בסיס לדעתו, היות שאותה חברה היא לסבית מוצהרת שחיה עם בת זוג ומגדלת איתה שלושה ילדים.

כשהבעל הגיע לממן, החוקר הפרטי גייס את צוות החוקרים במשרדו וניסה לחשוב איך אפשר לעקוב אחרי האישה כשאין אפשרות חוקית לעקוב או לצותת לה בביתה. עלתה גם השערה שהבעל טועה בקריאת הסיטואציה.

"בהתחלה ניסינו להגיע אליה בזמן שנמצאה עם החברה בבית והבעל איננו בסביבה", מספר ממן. דפקנו על הדלת תחת מסווה של שליחים וחשבנו שמשהו במראה או בלבוש של האישה ובת הזוג יסגיר אותן, אבל זה לא עבד ולא נראה שהן בסיטואציה אינטימית במיוחד.

"המשכנו לשבת זמן רב מחוץ לבניין והמתנו במעקב מבלי ששום דבר קרה", מספר ממן. "בשלב שבו כבר ידענו שילדיה של האישה נמצאים איתה ועם חברתה בבית ובטח הלכו לישון, חשבנו לעצור את החקירה לאותו יום. בדיוק אז ראינו משהו שלא רואים במעקבים".

לא ידעו שחוקרים פרטיים מתעדים אותן

מתברר שהאישה וחברתה יצאו למרפסת הדירה בקומה השישית בבניין והתחילו להתפשט ולהתמזמז באזור גלוי לשכנים - בלי כל מבוכה או נקיטת זהירות כלשהי. ממן ושותפו, המומים ממה שראו עיניהם, צילמו את הנשים שהמשיכו לקיום יחסי מין מלאים על המרפסת.

זה לא נגמר שם, החוקרים זיהו לאחר כמה דקות שגם בת הזוג של החברה מגיעה לביקור בדירה וצמד המאהבות שסיימו כבר את ענייניהן מתנהגות מולה באופן רגיל ולא חושפות דבר ממה שהתרחש לפני רגע במרפסת שכולן עישנו בה כעת סיגריות.

"העברנו לבעל את המידע והצענו לו להמשיך במעקב כדי שיוכל להוכיח ברבנות שמדובר ביותר מסטוץ והוא הסכים", מספר ממן. "כשהאישה הודיעה לו באחד הימים שהיא לא תהיה זמינה בשעות הקרובות כי היא בשיחה ארוכה עם הבוס בעבודה, יצאנו שוב לעקוב אחריה ומצאנו אותה ואת המאהבת מקיימות יחסי מין במכונית".

הסיפור קיבל עוד תפנית מפתיעה כשהבעל החליט להתעמת עם אשתו ולהציג בפניה את הממצאים, אך זכה לתגובה רחוקה מאוד מהצפוי. האישה, שעדיין אהבה מאוד את בעלה, הבטיחה שלא תחזור על מעשיה והציעה לחתום על מסמכים שקובעים שבמקרה של בגידה עתידית, כל כספם של בני הזוג ילך לבעל.

מה קרה עם החברה?

"היא התחננה בפני הבעל שלא יחשוף את הבגידה בפני בת הזוג שלה כדי שהמשפחה שלה לא תיהרס. הוא הסכים ואפילו החליט להמשיך בחיים משותפים עם אשתו. אפשר להגיד שהממצאים שלנו הובילו לחתימה של האישה על הסכם הממון, ככה שבסך הכל הבעל יצא מורווח מכל החקירה הזאת", מסכם ממן.

לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות בטלפון - 052-7074446 או במייל aromy07@gmail.com

קואנטין חקירות באתר משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

הכתבה באדיבות Zap משפטי

טלי ירון, בשיתוף zap משפטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully