וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכנתא לאיחוד הלוואות: כך תצאו מכדור השלג של ההלוואות

גלעד פרידמן, בשיתוף zap משפטי

24.4.2022 / 13:31

במקום להתגלגל מהלוואה להלוואה כדי לסגור את המינוס בבנק ולהגדיל את החובות שלכם, כדאי שתשקלו את האפשרות של משכנתא לאיחוד הלוואות - האלטרנטיבה שעשויה לחלץ אתכם מהבוץ הכלכלי אחת ולתמיד

זוג צעיר לוחץ יד לפקידה. ShutterStock
כיום ניתנת אפשרות לקחת משכנתא לכל מטרה תוך משכון 80% מערך הנכס שלכם/ShutterStock

רבים מאיתנו מקבלים מדי יום הצעות חדשות להלוואה ישירות אל המכשיר הנייד, כאשר בקליק מהיר אחד ניתן לקבל כסף זמין לחשבון ולצידו התחייבות חדשה לשנים קדימה. רבים מתפתים לקחת הלוואות שהם לא צריכים באמת, נוצרת תחושה מיידית כאילו הלוואות אלו מקלות עלינו, אך לא לאורך זמן. כל עוד קיים פער תזרימי קבוע בין ההכנסות לבין ההוצאות של משק הבית, ההלוואות הללו רק מגבירות את הסחרור הכלכלי שמשקי בית רבים עלולים להיקלע אליו.

כאשר מגיעים למצב שבו מתחיל להיערם הר של חובות, הפתרון הוא לא בהכרח לקחת עוד כדור הרגעה בדמות הלוואה חדשה ולדחות עוד קצת את בוא החשבון. הפתרון המושכל, הנבון והנכון עבור משקי הבית שלא מצליחים לעמוד בהחזרי ההלוואות שנטלו הוא משכנתא לאיחוד הלוואות. מדובר בקיבוץ כל החובות לסל אחד, שמקל על השליטה בהם. מאחדים את כל החובות וההלוואות לכדי הלוואה לכל מטרה תוך משכון הדירה, וכך חוסכים בהוצאות החודשיות השוטפות באופן מיידי, מה שגם עשוי להוביל להתנהלות פיננסית נכונה.

אחד היתרונות הגדולים של משכנתא לאיחוד הלוואות הוא האפשרות לבעלי נכסים לפרוע הלוואות מכבידות לטווח קצר ולפרוס את החוב שלהם לתקופה ארוכה יותר, עניין שיוביל להקטנה משמעותית בהחזר החודשי של החוב, ולהגדלת השליטה על ההתנהלות הצרכנית השוטפת.

כיום ניתנת אפשרות לקחת משכנתא לכל מטרה תוך משכון 80% מערך הנכס שלכם כדי לפרוע את החובות השוטפים ולהקטין באופן משמעותי את ההחזרים החודשיים. ב"חכם משכנתאות", חברה שעל פי בדיקתנו מתמחה במשכנתאות בתנאים מעולים ובתיקים מורכבים שלפני כן לא אושרו מול הבנקים, מדגישים כי חשוב שמי שבחר במשכנתא לאיחוד הלוואות, להקפיד להתנהל נכון מבחינה כלכלית, אחרת כדור השלג של החובות יגדל מחדש.

לכן, לצד הפתרון של משכנתא לאיחוד הלוואות, חשוב לעשות גם את השינוי המחשבתי ולהתנהל באופן אחראי יותר. ב"חכם משכנתאות" נוכחו לדעת לאורך השנים כי כמעט כל אחד ואחת יכולים לעשות את השינוי הזה ולשפר את הרגליהם.

ב"חכם משכנתאות" עוזרים לאנשים לעבור את התהליך בעזרת יועצים מומחים לכלכלת המשפחה, שמלמדים את הלקוחות לשמור על התנהלות כלכלית תקינה שתמנע מהם להידרדר בחזרה אל מעגל החובות-הלוואות. עד היום ליוו "חכם משכנתאות" מאות לקוחות בתהליך ההבראה הפיננסית שלהם, ואת הסיפור של רבים מהם תוכלו למצוא בדף הפייסבוק "חכם משכנתאות ופיננסים".

חשוב לציין כי בחברה לייעוץ משכנתאות "חכם משכנתאות", שעוסקת במשך שנים בייצוג ובליווי של לקוחות אל מול כל הבנקים בישראל ומתגאה באינספור סיפורי הצלחה, יודעים כיצד להתאים את מסלול ההלוואה המדויק ביותר עבור הלקוחות, מתוך הבנת התא המשפחתי הייחודי וסגנון החיים שלהם ומתוך היכרות עם כל מסלולי המשכנתא השונים בעולם הפיננסי המורכב. כך יכולים ב"חכם משכנתאות" לעזור גם לכם לקבל משכנתא לאיחוד הלוואות בריבית אטרקטיבית שתחסוך לכם סכומי כסף, לעתים אף מאות אלפי שקלים.

חשוב להבין כי אם נמצא ברשותכם נכס נדל"ן כמו דירה, הוא יכול לשרת אתכם לא רק למגורים אלא גם כגורם ממנף להשגת הלוואה בריבית נמוכה. לפיכך, אם אתם מתקשים היום עם המשכנתא ומוסיפים עליה הלוואות נוספות, אתם צריכים לדעת שהכלי החשוב של משכנתא לאיחוד הלוואות יכול לעמוד לרשותכם ולסייע לכם לצאת בכל עת לדרך חדשה.

לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות מלאו פרטים כאן או בטלפון - 2065*

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

גלעד פרידמן, בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully