וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה חשפה: הבעל מרוויח 50 אלף שקל בחודש

בשיתוף zap משפטי

10.8.2022 / 13:31

קבלן מהדרום טען בהליך גירושין כי הוא מרוויח 6,000 שקל בחודש בלבד. חקירה פרטית שהוזמנה על ידי אשתו חשפה מציאות אחרת

חוקר פרטי. ShutterStock
חוקר פרטי/ShutterStock

בעל מאזור הדרום טען במסגרת הליך גירושין מאשתו כי הוא מרוויח בכל חודש 6,000 שקל בלבד. "אני מרוויח מעט מעל שכר המינימום, ולכן יכול לשלם מזונות גבוהים לילדי", טען הבעל. בית המשפט קיבל את טענתו ופסק לו מזונות זמניים נמוכים, בגובה 700 שקל לילד. אלא שאשתו שחיה עימו וידעה כי הוא מרוויח סכומים גבוהים בהרבה לא ויתרה והזמינה כנגדו חקירה פרטית.

"במסגרת החקירה הצלחנו להוכיח שבעבודתו כקבלן הבעל מרוויח מדי חודש 50-40 אלף שקל", אומר החוקר הפרטי אורי יעקב, שליווה את האישה. בעקבות ממצאי החקירה צפוי הבעל לשלם מזונות גבוהים הרבה יותר. "אין ספק שבעקבות מה שגילינו גובה המזונות שהוא ישלם יזנק לאלפי שקלים. לבית המשפט לא תהיה ברירה אחרת".

הבעל הציג תלושי שכר נמוכים

בני הזוג מאזור הדרום, בשנות ה-40 לחייהם, התחתנו בגיל צעיר והיו נשואים במשך 15 שנה. אלא שאז החלו ביניהם ויכוחים והיחסים בין השניים עלו על שרטון. הבעל החל לדבר בגסות אל אשתו והשפיל אותה. בדיעבד, כפי שעלה מהחקירה הפרטית, הוא גם ניהל רומן.

לאחר שבני הזוג החליטו להתגרש טען הבעל בפני בית המשפט כי הוא משתכר מעט, ולכן אין ביכולתו לשלם מזונות גבוהים לילדיו. "הבעל טען שאין לו כמעט עבודה והציג בפני בית המשפט תלושי משכורת של 6,000 שקל בלבד", אומר יעקב שהחל להתחקות אחרי הבעל.

"לקחתי מהאישה את פרטיו והתחלתי לעקוב אחריו", הוא מספר. "בני הזוג גרו בישוב קטן שבגלל מיעוט התושבים בו קשה לבצע בו חקירות. הכביש המוביל לבית שלהם ריק, אולי מכונית או שתיים עוברת בו כל כמה דקות, ולחוקר קשה לבצע במצב כזה מעקב".

החקירה חשפה: הבעל עובד מבוקר עד ערב

לדברי יעקב, הוא חיכה בסבלנות להזדמנות המתאימה. "באחד הימים הילדים ישנו אצל הבעל והוא קבע עם אשתו להחזיר אותם בשעות הבוקר הביתה. ב-6:30 בבוקר חיכינו שיגיע עם הילדים, ולאחר שהוריד אותם ראינו שהוא נוסע לאסוף את עובדיו".

מהחקירה עלה כי הבעל ניהל לוח זמנים צפוף. "הוא ועובדיו עברו בין ישובים ועבדו מבוקר עד ערב. תיעדנו הכל והגענו למסקנה שכל יום עבודה שלו כקבלן שווה בין 4,000 ל-6,000 שקל ושבסך הכל הוא מרוויח 50-40 אלף שקל בחודש, הרבה יותר מכפי שניסה לטעון".

לדברי יעקב, בידי האישה מצוי כעת קלף חזק מאוד, ובעזרת הראיות שנאספו עבורה היא תוכל לקבל נתח משמעותי מהנכסים המשותפים שצברה עם בעלה ולדרוש ממנו לשלם מזונות גבוהים בהרבה.
"עדות השקר שמסר הבעל בבית המשפט ביחס ליכולת השתכרותו עלולה לסבך אותו, מעבר לדמי המזונות שישלם וצפויים להגיע לאלפי שקלים בחודש". בשורה התחתונה, מסכם יעקב: "מי שמתגרשים ומנסים להסתיר את ההכנסות האמיתיות שלהם מבני זוגם צריכים להבין שבסוף הם ייתפסו וייאלצו לשלם יותר. מי שחושד שבן הזוג שלו מנסה להסתיר ממנו הכנסות או להבריח נכסים חייב לפנות לחוקר פרטי".

חושדים שבן או בת הזוג בוגדים בכם ומנהלים רומן? בטוחים שהם מעלימים הכנסות ומסתירים מכם כספים? פנו כאן לאורי יעקב לייעוץ ראשוני או בטלפון - 077-8038615

לעמוד המשרד באתר משפטי

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • חוקר פרטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully