וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיומנו של חוקר פרטי: האישה שחשדה שבעלה בוגד בה גילתה שהקים מעבדת סמים

בשיתוף zap משפטי

12.9.2022 / 13:31

"שובר שורות" נוסח דרום הארץ: אישה שהזמינה חקירה פרטית נגד בעלה, לאחר שחשדה שהוא בוגד בה, נדהמה לגלות שהוא מגדל סמים בדירת מסתור

חוקר פרטי. ShutterStock
האישה נדהמה: הבעל ניהל מעבדה משגשגת לגידול קנאביס/ShutterStock

אישה מדרום הארץ לא האמינה שזה קורה לה: בעקבות חקירה פרטית שהזמינה, על רקע החשד שלה כי בעלה בוגד בה ומקיים יחסי אישות עם נשים אחרות, היא נדהמה לגלות על הקריירה החדשה שלו כסוחר סמים המנהל מעבדה משגשגת לגידול קנאביס. "האישה היתה המומה לגמרי מהגילוי ולא האמינה שזה מה שבעלה עושה בסתר", מספר החוקר הפרטי אורי יעקב ממשרד א.א.חקירות, שניהל את החקירה. "היא אמרה שוב ושוב שבעלה פחדן מדי, שהוא בחיים לא יעשה דבר כזה, אבל הראיות שאספנו במסגרת החקירה הוכיחו ההפך".

הבעל התנתק ולא השתתף בהוצאות הבית

בני הזוג, בשנות הארבעים לחייהם, נשואים כבר 20 שנה ונולדו להם שלושה ילדים. לאורך הדרך הם חיו בהרמוניה עד שלפני שנתיים פתאום משהו השתנה. "האישה סיפרה שהבעל כאילו התהפך", אומר יעקב. "פתאום הוא החליט שהוא לא רוצה אותה, שהוא לא מוכן לסייע עם הילדים ולא מתכוון להשתתף בהוצאות הבית". לבני הזוג לא היה חשבון משותף, בין היתר כיוון שלבעל שעבד כקבלן היה עסק עצמאי.

"האישה הרגישה תחושת בטן שמשהו לא בסדר וחשדה שבעלה בוגד", ממשיך יעקב. "הוא החליט שהוא לא רוצה אותה יותר, לא עושה יותר חשבון לאף אחד והתנתק לחלוטין מהמשפחה שלו ומהמשפחה שלה".

המהפך הקיצוני של הבעל לא בא, כביכול, לידי ביטוי במסגרת עבודתו. כמו קודם, הוא יצא מהבית מוקדם בבוקר וחזר בשעות הערב המאוחרות, "אבל האישה בכל זאת הרגישה שמשהו לא בסדר, סיפרה לי את הסיפור והחלטנו שנתחיל לנהל נגד הבעל חקירה", אומר החוקר.

החקירה גילתה: הבעלה שוכר דירה בסתר

לאחר חקירה מאומצת של חודשיים, שכללה מעקבים והצבת מצלמות נסתרות, גילה החוקר הפרטי יעקב כי הבעל שוכר דירה בסתר ליד מקום המגורים של בני הזוג. "נוכחנו לדעת שהבעל משלם את חשבון הארנונה על הדירה הזאת ואז התחלנו לשמוע רעשים מוזרים מהדירה".

הרעשים שנשמעו מדירת המסתור היו של מכונות. "לא היה שום היגיון ברעשים האלה, ובמסגרת המעקבים שלנו לא ראינו שנכנסות ויוצאות מהדירה נשים. כלומר, החשד שהעלתה האישה שבעלה בוגד בה ירד די מהר מהפרק ופינה את מקומו למשהו אחר לגמרי. לאט לאט עלה החשד שהבעל הקים בתוך הדירה מעבדה לייצור סמים", ממשיך יעקב. "חלקי הפאזל התחילו להתחבר לנו. שמענו מאווררים חזקים, שנחוצים כאשר מגדלים קנאביס בתוך חממה, וראינו את הבעל יוצא מהבית עם שק מנופח מלא באוויר במשקל לא רב".

המעקב הממושך אחרי הבעל, לאורך חודשים ארוכים, חשף פגישות שהוא מקיים עם גורמים מהעולם התחתון במקומות מפוקפקים. "בשלב הזה עלה החשד שהבעל הסתבך עם גורמים בעולם התחתון, ולכן הוא כל כך לחוץ ועצבני בשנתיים האחרונות", מסביר החוקר.

להיות עם אצבע על הדופק

בשלב הזה חשף יעקב בפני האישה את ממצאי החקירה והיא, כאמור, התקשתה להאמין. "היא היתה לגמרי בשוק ואמרה לי שלא הגיוני שבעלה יעשה דבר כזה כי הוא פחדן. הסברתי לה שייתכן שהוא הסתבך עם גורמים פליליים כי באזור המגורים שלהם יש משפחות פשע רבות".

כעת האישה מתלבטת לגבי מהלכיה העתידיים. "היא רוצה להתגרש מהבעל, אבל לעשות זאת בדרך מסודרת ושקטה ולא לגרום בעיות לו או ליתר בני המשפחה", מספר יעקב ומסכם את התובנה העולה מהמקרה: "חייבים תמיד להיות עם אצבע על הדופק ולשים לב להתנהגות של בן הזוג האחר: מה הוא עושה בתוך הבית, איך הוא מתנהג עם הילדים ועוד. אם אתם חושדים שמשהו לא כשורה, אל תהססו לפנות לחוקר פרטי כדי שיסייע לכם".

חושדים שבן הזוג בוגד בכם ומנהל רומן? זקוקים לביצוע חקירות ומעקבים על ידי חוקר פרטי מנוסה? פנו כאן לאורי יעקב ממשרד א.א.חקירות לייעוץ ראשוני או בטלפון - 077-8038615

לעמוד המשרד באתר משפטי

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • חוקר פרטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully