וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעתם בתאונת דרכים? כל מה שחשוב לדעת לפני הגשת תביעה

בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 9:04

מספר הפצועים בתאונות דרכים בישראל עולה מדי שנה, כאשר לצד הטיפולים הרפואיים והשיקום הממושך, על הנפגעים לצאת למאבק לא פשוט כדי לקבל פיצוי ראוי. עם ליווי מקצועי של עורך דין מומחה בתחום, תוכלו למצות את זכויותיכם

תאונת דרכים. ShutterStock
מה צריך לעשות כדי לקבל את הפיצויים המגיעים לנו אם נפגענו בתאונה מה באמת חשוב לדעת על התהליך?/ShutterStock

תאונות דרכים הן מכת מדינה. מדי יום אנו פוגשים אותן בדרך לעבודה ובדרכנו הביתה, בנסיעה לטיול ובדיווחי התקשורת. התנגשות של שני כלי רכב, פגיעה בהולך רגל או ברוכב אופניים, נפילה תוך כדי עלייה או ירידה מהרכב, או סטייה של רכב ממסלול הנסיעה והתנגשות, הן חלק מתמונת המציאות העגומה הזאת.

רבים מאיתנו יודעים כי בעת מעורבות בתאונת דרכים יש לצלם את הפגיעה, להחליף פרטים עם הנהג האחר ולערב את מד"א או המשטרה במידת הצורך. אך מה צריך לעשות כדי לקבל את הפיצויים המגיעים לנו אם נפגענו בתאונה מה באמת חשוב לדעת על התהליך? כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו מעורב בתאונת דרכים ולכן חשוב לתת את הדעת על בחירת עורך דין מומחה בתחום. נקלעתם לסיטואציה של תאונה? כדאי שתדעו כי לאחר תאונת דרכים קיימים לא מעט הליכים משפטיים הדורשים ידע משפטי, ולכן מומלץ לכל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים להיעזר בעו"ד מומחה בתחום.

עורך הדין יוסי ניזרי עוסק, בין היתר, בתביעות פיצויים של נפגעי תאונות דרכים ומקנה להם משענת משפטית חזקה אל מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי. עו"ד ניזרי אמון על פעילות מרשימה ונמרצת מול הגופים הציבוריים ולאורך השנים הוא הצליח להשיג עבור לקוחותיו פיצויים בסכומים גבוהים המגיעים להם על פי חוק.

חשוב שתדעו כי על מנת לקבל את סכום הפיצוי המקסימלי בשל פגיעות שנגרמו כתוצאה מתאונה, עליכם להקפיד על מספר כללי התנהגות כבר מהשלב הראשון. לכן מענה מעורך דין הוא קריטי מיד לאחר התאונה וגם בהמשך כדי שיוכל לעמוד לרשותכם עם כל שאלה או סוגיה שעולה.

למשרדו של עו''ד ניזרי ניסיון רב והתמחות בטיפול ובייצוג בתביעות נזקי גוף ופיצויים כתוצאה מתאונות דרכים, כמו גם תאונות עבודה, תאונות אישיות, תאונות תלמידים, תאונות ברחוב, תאונות ספורט, רשלנות רפואית ועוד. המשרד זוכה להצלחה רבה בהשגת פיצויים ללקוחותיו מול כל חברות הביטוח בנושאים השונים. המשרד יסייע לכם באיסוף ושמירת התיעוד הרלוונטי, בפנייה לרשויות השונות (חברת הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, מגן דוד אדום), בניהול משא ומתן על גובה הפיצוי ובהגשת תביעה לבית המשפט, במידת הצורך.

זיכרו: בחירה של משרד עורכי דין המתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים ברמות פגיעה שונות היא קריטית לגובה הפיצויים, החל מתביעות של אפס אחוז נכות ועד נפגעים קשים או ייצוג עיזבונות ותלויים של נפגעי תאונות קטלניות.

"משרדנו שם לו מטרה להילחם על מלוא הזכויות המגיעות ללקוחותינו ופועל למיקסום הפיצויים הכספיים המגיעים לנפגע ולבני משפחתו במינימום זמן. אנו דוגלים בטיפול אישי, מקצועי ואמין, תוך שקיפות ושיתוף הלקוח במלוא השיקולים שנועדו למקסם את גובה הפיצוי לו הוא זכאי וזאת במהירות האפשרית", מסכם עו''ד ניזרי.

לפרטים נוספים וליצירת קשר פנו כאן או בטלפון - 053-9380448

לעמוד המשרד באתר משפטי

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully