וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מקרקעין בראש שקט: כך תעברו אותה בשלום

בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 16:02

מחפשים סיוע משפטי בהליכי קניית או מכירת דירה, העברת זכויות בדירה מירושה, רישום זכויות לפי ירושה או ייצוג בפרוייקט תמ"א 38? הדבר החשוב ביותר לעשות הוא למצוא עורך דין מקצועי

זוג חותם על הלוואה מהבנק. ShutterStock
הדבר החשוב ביותר לעשות הוא למצוא עורך דין מקצועי שיידע להעניק לכם את השירותים המשפטיים הטובים ביותר בתחום/ShutterStock

תחום המקרקעין מורכב מכמה וכמה נושאים אבל מכנה משותף אחד יש לכולם: הרצון ליהנות מחוזה שיבטיח הגנה במידת הצורך. מה עושים? חשוב שתדעו כי ללא עורך דין טוב המתמחה בתחום, ייתכן שלא תזכו ליהנות מחוזה שכזה. לכן, הדבר החשוב ביותר לעשות הוא למצוא עורך דין מקצועי שיידע להעניק לכם את השירותים המשפטיים הטובים ביותר בתחום.

כדי שגם אתם תוכלו לקבל את החוזה הטוב ביותר, חשוב לדעת למי לפנות. כל עורך דין שמכבד את עצמו ומתמחה בתחום המקרקעין, ידע לטפל במקרים מורכבים בתחום, הוא יהיה מודע היטב להיבט הרגשי הנלווה לכל הליך משפטי שבו יטפל, ולכן תמיד יחתור להשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר עבור כל אחד ואחת מהלקוחות שלו, תוך שמירה על כבוד הפרט ובני משפחתו, לצד ליווי אישי צמוד.

עורך הדין, תמיר חיון, מייצג ומלווה רוכשים ומוכרים, עוסק בתביעות של שוכרים, מייצג קבלנים, השלים רק לאחרונה השתלמות בתחום הפינוי-בינוי, תחום שנוגע מאד לאזרחים רבים בישראל וגם לקבלנים השונים. לדבריו, המדינה עברה שינוי בתחום המקרקעין בעשור האחרון מבחינת נראות הערים. יש הרבה יותר בנייה של בניינים חדשים וגם הריסה של מבנים ישנים באזורים בנויים.

מטרת הפרויקט שרץ בעשור האחרון - פרויקט פינוי-בינוי, או תמ"א 38, היא להעלים את המבנים הישנים, המסוכנים ואלה שנראים לא טוב, לטובת מבנים חדישים ואיכותיים יותר. ברגע שכבניין תזכו לייצוג על ידי עורך דין מעולה, הדרך שלכם להצלחת הפרויקט תהיה סלולה. חשוב לציין שכמו בכל נושא בתחום המקרקעין, גם כאן יש כמה מכשולים בדרך, אך ברגע שנכנס לתמונה עורך דין למקרקעין שהוא חזק בתחום, ההליך יכול להיות רגוע ושלו.

עו''ד חיון עוסק בעניינים נוספים בתחום המקרקעין. לאחרונה עמדו בפניו מספר עסקאות מאתגרות, כמו למשל עמידר, בהן הוא מצא עבור לקוחותיו את הפתרונות האולטימטיביים. בנוסף, הוא עסק בעיסקה שבה לא העבירו זכויות עד הסוף על שם המוכר, ולכן תפקידו היה לבצע את העבודה כהלכה כדי שהעיסקה תושלם. יש לזכור כי לעסקת העברת זכויות יש להתייחס כאל עיסקה במקרקעין לכל דבר. בנוסף, עיסקה זו כאמור חייבת במקרים מסוימים במס, לכן מומלץ להתייעץ עם עו"ד טרם מעבירים נכס ללא תמורה, וכאן נכנס לתמונה עו''ד חיון.

גם ניסיון בניהול תיקים מורכבים עומד לזכותו של עו"ד חיון, בזכותם הצליח לבסס את מעמדו המשפטי- מקצועי ולהשיג אף תקדימים משפטיים. הוא מציע שירותים משפטיים ללקוחותיו משלב ההיוועצות הראשונית עימם ועד להשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר.

לגבי פינוי-בינוי, הוא מציין כי "ישנם מקרים שבהם קבלנים נעלמים או עושים עבודה לא טובה, ויש סיכון בעניין. לכן, כשמחליטים ללכת על פרויקט פינוי-בינוי, יש צורך בהשגת ערבויות ובטוחות כדי לסגור את כל הפינות לפני תחילת העבודות ולבחור את עורך הדין שיידע את העבודה וההתמודדות עם הביורוקרטיה הכרוכה בפרויקטים מסוג זה.

כאמור, הרבה מאוד עסקאות מוצלחות נרשמו במסגרת עבודתו של עו''ד חיון. המכנה המשותף לכולן הוא שירות מעולה והבנה מקצועית של עורך דין למקרקעין, זה שיעזור לכם לצאת לדרך חדשה ומוצלחת.

לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לעו"ד תמיר חיון בטלפון - 050-4044720

לעמוד המשרד באתר משפטי

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • מקרקעין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully