וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היציבות העסקית שלכם תלויה ברואה חשבון מוצלח

בשיתוף zap משפטי

4.1.2023 / 8:51

רבים מאיתנו חוששים לעשות צעד קדימה בחיים העסקיים, אבל על מנת שנוכל להתעסק אך ורק במקצוע שלנו ובמה שאנחנו באמת טובים בו, כדאי להשאיר למנהל חשבונות ולרואה חשבון את ענייני הביורוקרטיה וההתנהלות מול רשויות המס

רואת חשבון. ShutterStock
כל בעל עסק רוצה להיות בטוח שהוא בידיים טובות מהרגע הראשון/ShutterStock

יש לכם עסק אבל אתם טובעים בניירת? חולמים להקים עסק אך אינכם יודעים היכן להתחיל? במקום להסתבך עם מונחים מסובכים וערימות של טפסים, הגיע הזמן שתיוועצו עם מנהל חשבונות מנוסה, אחד כזה שיבצע עבורכם את העבודה ויאפשר לכם להשאיר מאחור את כל הלחץ והחשש. למה? מאחר שכל בעל עסק רוצה להיות בטוח שהוא בידיים טובות מהרגע הראשון.

בין אם אתם עצמאים בעלי עסק או מנהלים חברה בינונית, מומלץ להסתייע בשירותיו של מנהל חשבונות מקצועי ושירותי שיבצע עבורכם בדיקות של החזרי מס, יעניק לכם שירותי הנהלת חשבונות וחישובי שכר מלאים ויהיה זה אשר יפעל עבורכם אל מול הרשויות - מע"מ, המוסד לביטוח הלאומי ומס הכנסה.

משרד הנהלת החשבונות "מורן פתרונות פיננסיים'' מציע שירותים במגוון תחומים. ראשית, המשרד נותן שירות לחברות/ עסקים קטנים ובינוניים בניהול חשבונות, הגשת דו''חות חודשיים לרשויות המס, שכר עובדים וניהול כספים. בנוסף, הוא מסייע בניהול החשבונות של יחיד וחברה, מעניק ייעוץ בהקמת עסקים וחברות, ייעוץ והכוונה בענייני מס, שירותי חשבות שכר, ייעוץ כלכלי ופיננסי, החזר מס לעצמאים ושכירים, דו"חות כספיים, מאזנים שנתיים וליווי וייעוץ כולל מול רשויות המס.

ב"מורן פתרונות פיננסיים", משרד שקיים כבר יותר מ-30 שנה, יסייעו לכם לחסוך בעלויות העסק ולהתנהל נכון מבחינת כל ההיבטים, תוך מתן יחס אישי ומקצועי. במשרד מעניקים ייעוץ עסקי הכולל עזרה בניהול העסק, בהתנהלות מול הבנקים וכן פתרונות מיסוי במידת הצורך בסיוע רו"ח חיצוני שנותן גם שירותי ראיית חשבון ללקוחות המשרד.

העובדה כי ''מורן פתרונות פיננסיים'' מעניק בית אחד לכל עסק בכל גודל ובכל תחום, החל משירותי הנה"ח ושכר, דו''חות שנתיים, ליווי וייעוץ, מעניקה לו עוד כמה נקודות זכות. לדברי רוני פורת, הבעלים של המשרד, ''במהלך חיי העסק כדאי לערוך מדי פעם בדיקה של שיעורי הרווח שלו או לחלופין בדיקה של חלק מהעסקאות לבחינת כדאיות כלכלית. הרי כל בעל עסק שואל את עצמו כמה אני מרוויח בעסק שלי? מה מצב האשראי שלי בבנק? מה המצב הנהלת החשבונות שלי? התפקיד שלי הוא לענות על כל השאלות האלו ולהציע פתרונות לסוגיות שונות תוך כדי ליווי העסק לאורך הדרך''.

הצוות המקצועי במשרד נגיש ללקוחות וזמין להם באמצעי תקשורת מגוונים. כל זאת, כאמור, תוך הענקת תשומת לב אישית ללקוח, שירות מקצועי ותמחור המותאם לאופיים ולגודלם של הלקוח והחברה. הצוות המקצועי של ''מורן פתרונות פיננסיים'' מעניק ללקוחותיו חבילה כוללת של מעטפת שירותים במקום אחד, כך שכל לקוח זוכה ליחס אישי ולהתאמה אישית מלאה לצרכיו.

זיכרו: תפקידו של מנהל החשבונות/ רואה החשבון הוא לדאוג ליציבות הפיננסית של העסקים שאותם הוא מלווה, תוך הפעלת מנגנונים מסודרים ומוכרים כדי להבין את המצב הנוכחי של החברה ולהעריך את פעילותה העסקית העתידית.

בין אם אתם מתכננים לפתוח עסק ומתלבטים האם ללכת על תיק עוסק מורשה או פטור, או זקוקים לסיוע בניהול החשבונות או בהפקת המשכורות לעובדים, צריכים ליווי וייעוץ בעת הדיווח לרשויות המס או זקוקים לייעוץ ותכנון בתחום המס ותכנון הפרישה לפנסיה - ב''מורן פתרונות פיננסיים'' תזכו לקבל את המענה לכל השאלות.

לעמוד המשרד באתר משפטי

מורן פתרונות פיננסיים. טל': 053-6660462 מייל : porat@zahav.co.il-a

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully