וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שלוקח משכנתא איתי מרגיש בטוח, כאילו הוא הולך עם בולדוג ברחוב"

בשיתוף zap משפטי

7.2.2023 / 13:31

יועץ המשכנתאות מרטין בוקסדורף המכונה "הבולדוג", הגיע לאולפן וואלה! כדי להסביר איך גם מסורבים יכולים לקבל משכנתא מהבנק. צפו

בווידאו: מרטין בוקסדורף מסביר איך הוא יכול לעזור למסורבי משכנתא/עריכה: גלעד מן מנהיים

האם ידעתם שגם אנשים שביקשו משכנתא מהבנק ונדחו יכולים עדיין לקבל משכנתאות? איך עושים זאת ומהן הסיבות לסירוב? יועץ המשכנתאות למסורבים, מרטין בוקסדורף, הגיע לאולפן וואלה! כדי לדבר על הנושא בהרחבה.

ראשית, לאילו אנשים מסרב הבנק לתת משכנתא?

למעשה, כל אחד ואחת יכולים למצוא את עצמם בשלב כזה או אחר של חייו מסורב למשכנתא על ידי הבנק. "אם למשל אדם עובר הליך גירושין וחזרו לו צ'קים, הוא לא יהיה רשאי לקבל משכנתא במשך תקופה מסוימת", מסביר בוקסדורף. "אם נפצעתי ולא עבדתי תקופה ארוכה, יכול להיות שגם כן אגיע למצב שלא אוכל לקבל משכנתא. יש לא מעט סיבות שיכולות להביא אדם למצב זמני שבו הוא ייתקל בסירוב למשכנתא. זה לא שייך למגזר מסוים. זה מצב זמני שיכול לקרות לכל אחד, וזה עובר. חשוב לזכור שזה לא לנצח".

אילו פעולות ניתן לעשות אחרי סירוב?

ישנן פעולות שניתן לעשות עוד לפני הגשת בקשה למשכנתא, כמו להגיש בקשה לקבלת דו"ח ה-BDI מהבנק, בו ניתן לראות את כל ההתנהלות הפיננסית מהשנים האחרונות. במקרה של סירוב, ישנן גם לא מעט פעולות שניתן לבצע. על כך אומר בוקסדורף: "במשכנתא הסטנדרטית הכול פשוט, אבל ברגע שהבנק מסרב זה הופך למסובך יותר. משכנתא למסורבים היא מצב מורכב יותר; יש יותר ניירת, נדרשים ערבים ויש לא מעט משימות שצריך לעשות. אבל בשביל להצליח במשימה, על אותו אדם להיות מוכן הכול".

מה מייחד אותך לעומת יועצי משכנתאות אחרים?

"נתחיל בכינוי שלי, הבולדוג", מוסיף בוקסדורף. "ניקח לדוגמה אדם שהולך בסמטה חשוכה. גם אם מדובר באלוף קראטה, זו תחושה לא נעימה. אבל אם אותו אדם ילך באותה סמטה חשוכה, כשלצידו בולדוג גדול? זה נראה אחרת. אז מי שלוקח משכנתא לאחר פשיטת רגל בליווי שלי מרגיש ביטחון, כאילו הוא הולך עם אותו בולדוג. המטרה של יועצי משכנתאות רגילים היא לקחת אדם נורמטיבי ולמצוא עבורו את המשכנתא האופטימלית מבין כמה אפשרויות. ברגע שאין בעיות, אפשר פשוט לבחור. אבל אני עושה משהו אחר לגמרי - לוקח אנשים שהבנק לא רוצה במטרה להפוך את הסיטואציה. מדובר בהבדל של שמיים וארץ".

פרטים נוספים באתר האינטרנט של מרטין בוקסדורף ובטלפון - 053-9382060

לעמוד המשרד באתר משפטי

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully