וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היתרונות הבולטים של ביטוח חיים למשכנתא? בדקנו

בשיתוף zap משפטי

2.5.2023 / 13:50

מהו ביטוח חיים למשכנתא ומה ההבדל לעומת ביטוח חיים רגיל? סוכן הביטוח עודד גיל רז מסביר בהרחבה. צפו

בווידאו: עודד גיל רז באולפן וואלה!/עריכה: זיו שטיינר

אין כמעט ישראלי שלא מכיר את המילה משכנתא. אבל מה לגבי ביטוח חיים למשכנתא, מה ההבדל בינו לבין ביטוח חיים רגיל ומי הגופים המובילים בתחום? סוכן הביטוח, עודד גיל רז, הגיע לאולפן וואלה! כדי לעשות סדר בנושא.

מהו ביטוח חיים למשכנתא ולמה הוא נועד?

"מדובר בביטוח חיים לכל דבר ועניין. הבנקים שמלווים לנו כסף, או כל גוף אחר, דורשים מכל אדם ביטחונות, כמו מה קורה אם אדם הלך לעולמו ועדיין חייב כסף. הבנק מכריח את הלקוחות לעשות ביטוח חיים, כשהבנק הוא המוטב. כלומר, במקרה של פטירה של אחד או שניים מבני הזוג, הבנק יקבל את הכסף שלו בחזרה".

איך יודעים לבחור את ביטוח החיים למשכנתא המשתלם ביותר?

"ביטוח חיים למשכנתא יורד על פי לוח הסילוקין של ההלוואה. הבדלים קיימים בהמון דרכים. למשל, יש מסלולים קצרי טווח עם הנחות אגרסיביות, ולעומת זאת יש מסלולים ארוכי טווח. לכן, חשוב מאוד לברר את הצרכים, לקבל את הפרמרטים ואז לקחת את ההצעה הטובה ביותר".

מה ההבדל בין ביטוח חיים רגיל לביטוח חיים למשכנתא?

"ביטוח חיים רגיל הוא ביטוח שנשאר על אותו סכום, כלומר ביטוח צמוד מדד. לעומת זאת, ביטוח חיים למשכנתא יורד כל הזמן מבחינת סכום הכיסוי, ובסוף הוא מגיע לאפס".

מה ההבדלים בין חברת ביטוח לסוכן ביטוח?

חברת ביטוח נותנת את סל המוצרים הקיים באותה חברה, כשההבדלים בין החברות מגיעים לעשרות אחוזים בכל מיני פרמטרים. סוכן ביטוח בודק מספר חברות ולאחר מכן מוציא את ההצעה הכי משתלמת. סוכן ביטוח אף יכול להפריד בין כיסויים בהתאמה אישית. בשבוע שעבר חסכתי ללקוחות 180 אלף שקל אחרי שמצאתי מסלול מצוין עבורם".

לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות בטלפון - 072-3200717

לעמוד של עודד גיל רז סוכנות לביטוח באתר משפטי

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully