וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ביטוח סיעודי כל כך חשוב ואיך מממשים את הזכויות הרפואיות?

בשיתוף zap משפטי

13.8.2023 / 14:41

מהם הקריטריונים לקבלת ביטוח סיעודי ומה עושים אם התביעה נדחתה? עו"ד רונן אבניאל מסביר בהרחבה. צפו

בווידאו: עו"ד רונן אבניאל/עריכה: גלעד מן מנהיים

ביטוח סיעודי מסייע לאנשים שמגיעים למצב סיעודי מסיבות כאלו ואחרות. מהם הקריטריונים לקבלת ביטוח סיעודי ואיך מתמודדים עם חברות הביטוח? עו"ד רונן אבניאל, העוסק במימוש זכויות רפואיות בביטוח לאומי ואובדן כושר עבודה, הגיע לאולפן וואלה! כדי לעשות סדר בנושא.

מהו ביטוח סיעודי ומה צריך לדעת כשפונים לחברת ביטוח?

"מדובר במוצר ביטוחי, שאני מקווה שלכל מי שצופה בנו יש אותו", אומר עו"ד אבניאל. "הוא מכסה אדם שזקוק לעזרה בשגרה היומיומית. לצערנו, חברת הביטוח עושה ככל שהיא יכולה כדי להכשיל את התביעה. ראשית, בחברה מסתכלים על המסמכים הרפואים ובמקרים מסוימים ייתכן שהיה מצב רפואי קודם. בנוסף, חברות הביטוח עורכות ביקורי בית, שגם שם היא מנסה להכשיל את התביעה. הן אף עורכות חקירות כדי למצוא ממצאים שונים. לכן, כשאנחנו מגיעים למצב שבו צריך להגיש את התביעה, יש לחשוב על הדברים האלו מראש כדי להתמודד עם השפה הייחודית לחברות הביטוח".

מה עושים כשחברת הביטוח דוחה את הפנייה?

הדבר הראשון שיש לעשות הוא להגיש תביעה לבית המשפט. על כך אומר עו"ד אבניאל: "מנסיוני, חברות הביטוח לא ששות לרוץ לבית המשפט והתביעות האלו לרוב לא מסתיימות בפסקי דין, אלא בהליכי גישור או פשרות. לכן, לא צריך לוותר ולהתמודד מול חברת הביטוח באומץ. רק כך ניתן לקבל את הפיצוי הסיעודי".

כיצד עו"ד יכול לסייע בהתמודדות מול חברות הביטוח?

"כל אחד צריך מישהו שידע לנהל את התביעה ולדבר את השפה", מסכם עו"ד אבניאל. "יש לקרוא את המסמכים הרפואיים שלעתים אנשים לא קוראים אותם".

זקוקים לסיוע מול הביטוח הלאומי? מתקשים למצות את זכויותיכם מול חברות הביטוח? פנו כאן או בטלפון - 072-3307046 להיוועצות ראשונית עם עו"ד אבניאל - משרד עורכי דין, בעל עשרות שנים ניסיון בתחום מימוש זכויות

לאתר המשרד

לעמוד המשרד באתר משפטי

טלפון - 053-9367359

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

בשיתוף zap משפטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully