וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוכי ירושה והתנגדות לצוואות: על חשיבות ייצוג עו''ד בבית משפט

בשיתוף zap משפטי

23.1.2024 / 14:24

מה עושים? איך פותרים את הסוגיה? ומדוע חשוב שעורך הדין אשר ייצג אתכם בבית המשפט יהיה עורך דין הבקיא בתחום דיני הירושה? במאמר הבא תקבלו את התשובות לכל השאלות הבוערות

חתימה על מסמכים צוואה. ShutterStock
סכסוכים על ירושה והתנגדויות לצוואות הם מקרים שכיחים במשפחות רבות ברחבי הארץ/ShutterStock

אחד הנושאים הרגישים ביותר במשפחות הוא תחום הירושות והצוואות. למרות החשיבות הרבה שלו, חלק מתושבי המדינה אינם עורכים צוואה או שלא מקפידים שהצוואה שכתבו תעמוד בדרישות החוק, כדי שתוכל להתקיים בקלות ובאפקטיביות.

סכסוכים על ירושה והתנגדויות לצוואות הם מקרים שכיחים במשפחות רבות ברחבי הארץ ולפיכך, בתי המשפט מתייחסים באמון מלא לצוואות שנערכו בידי עורכי דין, בבואם להוציא צו קיום צוואה עבור משפחה המבקשת אותו. חשוב לדעת כי במהלך הליכים משפטיים של סכסוכי ירושה, שופטים רבים, נוהגים אף לזמן את עורך הדין שערך את הצוואה, על מנת שיעיד בפני השופט, לגבי רצונו ומצבו של המוריש בעת כתיבת הצוואה.

העובדה כי לעדויות של עורכי הדין ניתן משקל רב בהכרעה של בית המשפט, אם לקבל את התנגדות לבקשה לצו קיום צוואה, מוכיחה פעם אחר פעם את חשיבות הייצוג שלהם עבור המשפחות ששכרו את שירותיהם מבעוד מועד. עורך דין המתמחה בדיני ירושה ובסכסוכי ירושות יכול להבין את המבנה המורכב של משפחות וליישם מתודולוגיה משפטית שתשמש את הלקוח בצורה הטובה ביותר. עורך דין המייצג בהליכים משפטיים הנוגעים לסכסוכי ירושה ידע גם לייצג ולהוות כ'גשר' בין הצדדים והמערכת המשפטית - הוא בעצם הגוף המקשר מול בתי המשפט והעדות שהוא יציג שם, עשויה להוביל את המשפחה לצדק, אותו היא דורשת לקיים.

כל משרד עורכי דין אשר מכבד את עצמו אמון על ייצוג בפני בית משפט לענייני משפחה שדן בתקפות הצוואה המדוברת. בנוסף, חשוב לדעת מראש את טיב השירות ולקחת בחשבון אפשרות שהוא יינתן בזמינות גבוהה ומתוך מחויבות אמיתית עבורכם. נושא היושרה והאמינות גם הכרחי, זאת על מנת שההמלצה להתנגד לצוואה תינתן רק כשיש לכך הצדקה מבחינת חוק הירושה והנסיבות השייכות למקרה המדובר.

עו"ד שרי וייס מתמחה בענייני ירושות וצוואות, לרשות המשרד שלה ניסיון רב בייצוג יורשים הן בהגשת התנגדויות לצוואה והן בהגנה על צוואות מפני התנגדויות שהוגשו כנגדן. אחד מתיקי בהתנגדות לצוואה בו משרדה יצג נאמנה, היה כאשר בוצעה התנגדות לצוואה אותה ערך המנוח לכאורה לטובת אחיו, כאשר יש למנוח בן יחיד. לאחר שהוכח כי הצוואה נערכה תחת ניצול היעדר כשירותו של המנוח וכן תוך השפעה בלתי הוגנת עליו, הצוואה בוטלה והבן ירש את עיזבונו של אביו.

לפניה לעו"ד שרי וייס באתר ZAP משפטי

הכתבה באדיבות ZAP משפטי

במסגרת יכולותיה, עו''ד שרי ויס, מעניקה עצות ומלווה כל לקוח לאורך התהליך, לכן הליווי המשפטי הוא חשוב מאוד ומוריד הרבה מאוד מהלחץ שיש אצל האזרח שביקש את שירותיה. חשוב לדעת כי טיפול מקצועי בענייני צוואות וירושות הוא חשוב מאד מאחר ורוב האנשים לא ממתינים לירושה, אבל כאשר צצה פתאום, הם מבינים שיש להם הזדמנות בלתי חוזרת להסתדר בחיים, בטח ובטח אם האדם שנפטר היה עשיר.

עו"ד שרי וייס, תוצרת הארץ 3, פתח תקווה. 052-2373292

sarayweisslaw@gmail.com

בשיתוף zap משפטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully