וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאים? אתם חייבים להכיר את השירות הייחודי הזה

בשיתוף zap משפטי

25.2.2024 / 7:24

בעידן הנוכחי, חברות ויזמים רבים מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד עם אתגרים משפטיים מורכבים יותר מאי פעם. הסביבה העסקית משתנה בקצב מהיר, והחוקים והתקנות הופכים למסובכים יותר ויותר

עו"ד דוד משה אהרון. ליאור טנדלר,
ייעוץ משפטי נכון ומושכל יכול לעזור לעצמאים ולחברות להתמודד עם אתגרים משפטיים, להימנע מליקויים ולהגן על עצמם מפני סיכונים עתידיים. עו"ד דוד משה אהרון/ליאור טנדלר

יעוץ משפטי אסטרטגי הוא שירות ייחודי המעניק עורך דין בעל ניסיון רב בעולם העסקי. מטרתו היא לבחון לעומק את צרכי העסק, ולספק לו ייעוץ ואסטרטגיות משפטיות מדויקות, לזהות ולצמצם עבורו סיכונים משפטיים, לעזור לו לקבל החלטות עסקיות מדויקות הנכונות לו, לחסוך בעלויות ולשפר את ביצועיו העסקיים של העסק, לניסוח חוזים ועוד.

ייעוץ משפטי נכון ומושכל יכול לעזור לעצמאים ולחברות להתמודד עם אתגרים משפטיים, להימנע מליקויים ולהגן על עצמם מפני סיכונים עתידיים. בכתבה זו נבחן כיצד ייעוץ משפטי אסטרטגי הופך לקריטי עבור הצלחתם של עסקים קטנים ובינוניים בישראל.

עו"ד דוד אהרון משה, מומחה לייעוץ משפטי אסטרטגי וייעוץ לעצמאים ולחברות, מהי חשיבותו של ייעוץ משפטי אסטרטגי עבור עסקים?

"כמשרד עורכי דין שמלווה במשך מעל ל-15 שנים עסקים, חברות, עצמאים, שותפויות וכל מיני סוגים של תאגידים מסחריים למדנו שאתם הלקוחות יודעים להתפרנס ברובכם, אבל יש קושי בהתנהלות, אותו קושי שעורכי דין טובים ומקצועיים ידעו לפתור עבורכם ובכך יגרמו להשבחת העסק וההכנסה שלכם נטו. כי בשורה התחתונה, אף אחד מכם חברים לא עובד לשם שמיים בלבד, וכולכם נדרשים להביא פרנסה לביתכם. עסק שמוצא לנכון להיעזר בשירותי המעטפת של משרד עורכי דין מקצועי ואיכותי ימצא כי הוא מקבל בבית אחד גם ייעוץ משפטי והגנה משפטית בזמן אמת וצופה פני עתיד, גם ייעוץ עסקי שוטף ולמעשה משרד שכזה ידע למצות את הפוטנציאל העסקי שלכם, כדי שתוכלו להתפרנס בראש שקט".

מהם הנושאים העיקריים שעליהם ניתן לקבל ייעוץ משפטי אסטרטגי?

"החל מהמבנה התאגידי של העסק, דרך דיני עבודה ובניית הסכמים מול העובדים, הסכמי שכר, הסכמים קיבוציים במקרים הנדרשים, הקפדה על כך שעסק עומד בכל הדרישות החוקיות הנדרשות מכל עסק - דבר שימנע תביעות ייצוגיות, ביקורות מעמיקות של מס הכנסה, רשם החברות, רשם האגודות השיתופיות ועוד. מעבר לאמור, חשוב גם לקבל מטריית הגנה משפטית שתאפשר לכם לעבוד בראש שקט, שתפרוש בפניכם מגוון שירותי משרד עורכי דין זמין עם אפשרות להעניק לכם מענה מקצועי מיידי, וכזה שימצא לכם פתרון לכל בעיה משפטית, וידאג לכם לחוזים בטוחים ושקטים עבורכם, שיכללו את כלל ההגנות שניתן על פי חוק".

פנו לעו"ד דוד משה אהרון באמצעות ZAP משפטי

הכתבה באדיבות ZAP משפטי

מהם האתגרים המשפטיים העיקריים שעצמאים מתמודדים איתם?

"עצמאים רבים יודעים להביא כסף הביתה בסיכומו של דבר, מי שלא יודע להתפרנס סוגר את העסק בתוך 3 עד 5 שנים. מצאנו לאורך השנים כי הקושי העיקרי של העסקים הוא העומס שיש על בעל הבית, בין כל הטלפונים, הלקוחות, המכתבים, דרישות הרשויות השונות. אותם "בעלי בית" קורסים תחת העומס ולא מוצאים זמן לנהל את מה שחשוב, לא מוצאים זמן להכין תוכנית התנהלות כלכלית עתידית שתכלול מתווה משפטי וחשבונאי כאחד. דבר זה גורם לקריסה של עסקים רבים וברוב המקרים, למדנו שהתנהלות נכונה מבחינה עסקית ומשפטית הייתה מביאה אותם למקומות אחרים, מקומות של רווחה כלכלית ואישית, מקומות שבהם הם לא יעבדו 24 שעות ביממה, וימצאו זמן לעצמם, זמן להיות עם המשפחה, זמן לנופש וזמן להרגיש שהם לא 'עבדים של העסק'".

באיזה אופן ייעוץ משפטי יכול לסייע לעצמאים להגן על זכויותיהם?

"ראשית, רוב העסקים אינם מודעים לזכויות שלהם, אינם מודעים לכל הדרישות של המחוקק ולא אחת נתקלים בתביעות מיותרות. ייעוץ עסקי משפטי נכון, ימנע כמה שניתן את כל המקרים הללו".

האם קרה לך ש"הצלת" בעל עסקים מטעות גורלית, בעזרת עצה משפטית /תכנון משפטי מדוייק?

"באחד המקרים שנתקלנו בהם הגיעה אלינו למשרד חברה קבלנית מבוססת אשר שקלה לפתוח בהליכי חדלות פירעון. ואולם, לאחר שערכנו מפה משפטית ומסחרית של החברה, בדקנו את התחייבויות המשפטיות והכלכליות שלהם מצאנו כי הכסף שהיה חסר להם, כ-6 מיליון ₪, נמצא בהסכם גב אל גב מול חברה נוספת. לכן, עשינו שימוש במתווה המשפטי של הסכמי גב אל גב והצלחנו הלכה למעשה להעלים את הכסף שהיה חסר מבחינה משפטית ומסחרית. המשמעות הייתה כי אותו נושה שדרישת התשלום שלו בסך של 6 מיליון ₪ הייתה מביאה לקריסת החברה, נאלץ להמתין עד שאותה חברה שיוצגה על ידי המשרד תקבל את הכספים מצד ג'. לאחר מכן החברה חזרה להתנהלות רגילה ופרצה לחוזי תשתיות נוספים והמשיכה לגדול. מאז, בעלי החברה רואים בנו משפחה, חברים וכלשונם - 'אתם לא עורכי דין, אתם משפחה, אתם בני אדם, אתכם אפשר לדבר על הכל וחופשי ואתם פותרים'. זה שווה את הכל מבחינתנו".

למה חברות בצמיחה חייבות ליווי צמוד של עורך דין?

"חברה בצמיחה חייבת איש מקצוע, שידע ללוות אותה מכל הבחינות. בכל ההיבטים: עסקית, משפטית וחשבונאית. לרוב, משרדי עורכי דין שמלווים חברות כאלה הם הכתובת הנכונה. הם בין אנשי המקצוע הבודדים שיכולים להעניק את המעטפת העסקית והמשפטית מתחילת דרך ולכל אורך הדרך".

בנימה אישית מה תרצה להוסיף?

"חברות וחברים, לנהל עסק במדינת ישראל זה דבר מאתגר, כולנו יודעים זאת. כל מי שפותח או פותחת עסק, מוצא או מוצאת את עצמו/ה די מהר בעומסים אדירים. עומסים אלו גורמים לטעויות ולקריסה של העסק, קריסת העסק מובילה לקריסת החלום וצריך לזכור שמאחורי כל בעל עסק יש משפחה, יש בית פרטי ויש הרבה דברים שהוא יכול לאבד.

מצאנו שייעוץ משפטי ועסקי באמצעות משרדים מהסוג שלנו, יכול להביא תועלת רבה ולאפשר לאותם עסקים לפרוח, להשתקם, לייצר הכנסה משמעותית ולאורך זמן. אנחנו לא מתעלמים מהסטיגמה שרווחת כיום במדינה אודות איכות עורכי הדין. ברם, החבר הכי טוב של עסק בצמיחה ובכלל כיום זה משרד עורכי דין מקצועי, מסחרי ומשפטי. זה נכון שגם בציבור עורכי הדין יש טובים ויש טובים יותר, אבל תמצאו לכם את אותו עורך דין שתוכלו ללכת איתו יד ביד לאורך שנים. זה שיהיה שם בשבילכם, ימצא לכם בליבו מקום של משפחה, זה שתפילו עליו את כל הדאגות שלכם והוא יפתור אותן עבורכם.
לחופש הכלכלי, המשפטי והעסקי אין מחיר!"

רוצים להתייעץ עם עו"ד דוד אהרון משה? גלשו לאתר

בשיתוף zap משפטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully